PaskovPerlindungan suhu pengubah jenis keringBercakap mengenai proses teknologi

  • masa pelepasan:2022-05-03 14:39:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:175
  • Penerangan pantas:

    Paskov,Penukar jenis keringApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah p

Kandungan artikel

Penukar jenis kering

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul,PaskovPenukar jenis kering 2500kVA, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

UchizaAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar,PaskovBerapa banyak pengubah kotak 315, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.


PaskovPerlindungan suhu pengubah jenis keringBercakap mengenai proses teknologi



Pemburukan pengisihan Solenoid

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Kerja langsungKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci,PaskovOutline dimensions of oil immersed transformer, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

pelaburanPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

PaskovKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Pemburukan pengisihan Solenoid

Maklumat produk lain
  • HajduboszormenyFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

    HajduboszormenyFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

  • Lapangan Terbang Munich-Riem10 ton jambatan naik bimbitCiri prestasi produk

    Lapangan Terbang Munich-Riem10 ton jambatan naik bimbitCiri prestasi produk

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisa situasi

    Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisa situasi

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPerkhidmatan selepas ju

    Lapangan Terbang Munich-RiemPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPerkhidmatan selepas ju

  • CampechuelaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Cara membongkok

    CampechuelaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Cara membongkok

  • CampelPlatform angkat hidraulikPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

    CampelPlatform angkat hidraulikPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

  • CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

    CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

  • Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

    Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

  • segera:Peringatan: Maklumat PaskovPerlindungan suhu pengubah jenis keringBercakap mengenai proses teknologi memberi anda PaskovPerlindungan suhu pengubah jenis keringBercakap mengenai proses teknologi oleh syarikat kami, perkhidmatan PaskovPerlindungan suhu pengubah jenis keringBercakap mengenai proses teknologi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PaskovPerlindungan suhu pengubah jenis keringBercakap mengenai proses teknologi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PaskovPerlindungan suhu pengubah jenis keringBercakap mengenai proses teknologi. PaskovPerlindungan suhu pengubah jenis keringBercakap mengenai proses teknologi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PaskovPerlindungan suhu pengubah jenis keringBercakap mengenai proses teknologi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!