RuzomberokTermometer pengubah terbenam minyakLangkah penyelesaian masalah terperinci

  • masa pelepasan:2022-05-10 13:13:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:478
  • Penerangan pantas:

    Ruzomberok,Kebocoran minyak di flange looperPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambung

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di flange looper

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

RuzomberokPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Oil leakage of cast iron parts

Pointe-NoirePengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


RuzomberokTermometer pengubah terbenam minyakLangkah penyelesaian masalah terperinci



Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan,RuzomberokPengubah kotak lama, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi,RuzomberokPengubah distribusi sidang Amorphous, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


RuzomberokTermometer pengubah terbenam minyakLangkah penyelesaian masalah terperinci



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Tanda kualiti tinggiMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

RuzomberokKebocoran minyak di flange looper

After hours of continuous trial operation with a certain load,RuzomberokModel pengubah minyak tenggelam tiga fasa, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Maklumat produk lain
  • SoestGerakan platform mengangkat garpu guntingHarga meningkat

    SoestGerakan platform mengangkat garpu guntingHarga meningkat

  • SoestScrew jenis lif rumah tanggaBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

    SoestScrew jenis lif rumah tanggaBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

  • AlajuelitaKod untuk pemasangan pengubah kuasaPermintaan dilepaskan, harga senang naik tetapi sukar t

    AlajuelitaKod untuk pemasangan pengubah kuasaPermintaan dilepaskan, harga senang naik tetapi sukar t

  • ChuravestaPlatform mengangkat hidraulik langsung atasAnalisis kenaikan harga

    ChuravestaPlatform mengangkat hidraulik langsung atasAnalisis kenaikan harga

  • ChuravestaJembatan boarding platformApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

    ChuravestaJembatan boarding platformApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

  • Le MansPaksi mendaki hidraulik tetapIntegriti dan faedah bersama

    Le MansPaksi mendaki hidraulik tetapIntegriti dan faedah bersama

  • Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

    Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

  • Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

    Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

  • segera:Peringatan: Maklumat RuzomberokTermometer pengubah terbenam minyakLangkah penyelesaian masalah terperinci memberi anda RuzomberokTermometer pengubah terbenam minyakLangkah penyelesaian masalah terperinci oleh syarikat kami, perkhidmatan RuzomberokTermometer pengubah terbenam minyakLangkah penyelesaian masalah terperinci dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RuzomberokTermometer pengubah terbenam minyakLangkah penyelesaian masalah terperinci, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RuzomberokTermometer pengubah terbenam minyakLangkah penyelesaian masalah terperinci. RuzomberokTermometer pengubah terbenam minyakLangkah penyelesaian masalah terperinci di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RuzomberokTermometer pengubah terbenam minyakLangkah penyelesaian masalah terperinci, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!