OstrovPengubah jenis minyak 315 KVAFenomena penimbunan

  • masa pelepasan:2022-11-22 19:15:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:515
  • Penerangan pantas:

    Ostrov,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, pe

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks,OstrovPembuat pengubah jenis kering S11, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

OstrovPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,OstrovPenukar jenis kering kuasa 1000 KVA, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

HodeidahIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


OstrovPengubah jenis minyak 315 KVAFenomena penimbunan



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

binaManufacturing process and steps of dry-type transformer

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer


OstrovPengubah jenis minyak 315 KVAFenomena penimbunan



Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Selamat datang panggilanApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu,Ostrov315 harga pengubah jenis kering, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Apabila pengubah keluar dari fasa jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

OstrovLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Berapa banyak pengubah kuasa

Berapa banyak pengubah kuasa

Maklumat produk lain
  • Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

    Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

  • Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

    Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

  • SabanillaKomponen pengubah terbenam minyakTidak konvensional

    SabanillaKomponen pengubah terbenam minyakTidak konvensional

  • KeseronokanPlatform mengangkat hidraulik mekanikApa yang tersembunyi di sebalik

    KeseronokanPlatform mengangkat hidraulik mekanikApa yang tersembunyi di sebalik

  • KeseronokanJembatan boarding tetapMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

    KeseronokanJembatan boarding tetapMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

    RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

  • RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

    RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

  • RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

    RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

  • segera:Peringatan: Maklumat OstrovPengubah jenis minyak 315 KVAFenomena penimbunan memberi anda OstrovPengubah jenis minyak 315 KVAFenomena penimbunan oleh syarikat kami, perkhidmatan OstrovPengubah jenis minyak 315 KVAFenomena penimbunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OstrovPengubah jenis minyak 315 KVAFenomena penimbunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OstrovPengubah jenis minyak 315 KVAFenomena penimbunan. OstrovPengubah jenis minyak 315 KVAFenomena penimbunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OstrovPengubah jenis minyak 315 KVAFenomena penimbunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!