San SeveroPengubah jenis kering 1250kvaApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai

  • masa pelepasan:2022-12-01 09:26:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:1725
  • Penerangan pantas:

    San Severo,Sebab api dalam pengubah kuasaMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabu

Kandungan artikel

Sebab api dalam pengubah kuasa

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

San SeveroPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Kilang pengubah kuasa

KapanBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar,San SeveroGambar wayar grounding pengubah jenis kering, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pada pengurusan muatan:


San SeveroPengubah jenis kering 1250kvaApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

servis teknikalKebocoran minyak dari radiator paip panas

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi,San SeveroPengubah jenis kotak 315, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

San SeveroCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Penukar jenis kering

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Maklumat produk lain
  • MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

    MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

  • MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

    MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

  • EsparzaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakProses pembuatan

    EsparzaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakProses pembuatan

  • BohongPlatform hidraulik angkat 10 meterFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

    BohongPlatform hidraulik angkat 10 meterFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

  • BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

    BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

  • ProuskovJembatan pengangkutan yang tetapCara meningkatkan prestasi

    ProuskovJembatan pengangkutan yang tetapCara meningkatkan prestasi

  • Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

    Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

  • ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

    ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

  • segera:Peringatan: Maklumat San SeveroPengubah jenis kering 1250kvaApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai memberi anda San SeveroPengubah jenis kering 1250kvaApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai oleh syarikat kami, perkhidmatan San SeveroPengubah jenis kering 1250kvaApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk San SeveroPengubah jenis kering 1250kvaApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian San SeveroPengubah jenis kering 1250kvaApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai. San SeveroPengubah jenis kering 1250kvaApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di San SeveroPengubah jenis kering 1250kvaApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!