[hp256HP158312377]Terdapat banyak cara untuk menyalakan, seperti arc, percikan elektrik, api, arus kuat, forn suhu tinggi, sinar elektron, laser, radiasi suhu tinggi, microwave, forn kimia, dll.Pipa minyak t

Syarikat tabung kuasa dua tanpa senyap!

kategori berita
Syarikat tabung kuasa dua tanpa senyap! > Pusat Berita > LahoskPipa galvanized dip panasPencerahan penting
LahoskPipa galvanized dip panasPencerahan penting
masa pelepasan:2022-09-26   Pandangan:406   Kembali kepada senarai

Terdapat banyak cara untuk menyalakan, seperti arc, percikan elektrik, api, arus kuat, forn suhu tinggi, sinar elektron, laser, radiasi suhu tinggi, microwave, forn kimia, dll.

Pipa minyak tekanan tinggi untuk enjin diesel (gb-) adalah paip kuasa dua lukisan sejuk untuk paip tekanan tinggi bagi sistem enjin diesel.

LahoskGalvanized qb square pipe for low pressure fluid transmission, Standard No.: gbt-. Bahan mewakili sama seperti di atas. Ia terutama digunakan untuk mengangkut cairan tekanan rendah seperti air, gas, udara, minyak dan panas air panas atau uap. Permukaan paip kuasa dua mengadopsi proses galvanisasi panas atau galvanisasi sejuk.

Analisis indeks fungsional bagi tabung kuasa dua qb - plastisiti sudut merujuk kepada kuasa deformasi plastik (deformasi kekal) tanpa menghancurkan data tabung kuasa dua qb dibawah muatan.

Hacienda La CaleraSquare pipe is the name of square pipe, that is, steel pipe with equal side length. Ia dibuat dari besi garis gulung selepas perawatan proses.

The difference between hot-dip galvanized square pipe and cold-dip galvanized square pipe is mainly from the following aspects: the appearance of hot-dip galvanized square pipe is slightly rough compared with cold-dip galvanized square pipe; Kelihatan paip kuasa dua galvanized sejuk adalah lembut dan cerah.

Analisis indeks fungsional tabung kuasa dua qb - biasanya digunakan adalah sudut Brinell (HB), sudut Rockwell (HRC) dan sudut Vickers (HV) tabung kuasa dua qb. Sudut adalah jarum ukuran untuk menimbang tingkat lembut dan keras data logam. Kaedah sudut jarang digunakan untuk menentukan sudut dalaman dalam kehidupan semasa. Ia menggunakan permukaan data logam yang diuji di bawah muatan tertentu bagi pembungkus dengan nombor dan bentuk tertentu untuk menentukan nilai sudut mengikut aras objek.


LahoskPipa galvanized dip panasPencerahan penting



Pertama adalah untuk menghapuskan rust dari tabung kuasa dua. Apabila menghapuskan rust dari tabung kuasa dua,Lahosk25 paip galvanized, berus wayar besi terutama digunakan untuk mengosongkan permukaannya, yang dapat menghapuskan rust longgar atau rust pada permukaan tabung kuasa dua.

Pada masa ini, tabung kuasa dua juga mempunyai banyak ciri-ciri yang baik, resistensi yang kuat kepada kerosakan dan resistensi panas, dan digunakan secara luas dalam banyak bidang saintifik dan teknologi. Oleh itu, walaupun demikian, orang bijak masih tidak berhenti mempelajari resistensi perlahan permukaan tabung kuasa dua. Tabung kuasa dua di masa depan akan mempunyai prestasi yang lebih baik dan membuat kontribusi yang lebih penting kepada pembangunan.

Selepas pemilihan kimia,LahoskPenghasilan paip persegi Galvanized, tabung kuasa dua boleh dilindungi dengan baik oleh elektrolisis. ini adalah cara sederhana untuk memperpanjang hidup perkhidmatan tabung kuasa dua, Kita hanya perlu merawat mengikut ini sehingga tub kuasa dua boleh membawa kita bantuan besar dalam proses penggunaan. tub kuasa dua galvanized sejuk adalah prinsip galvanizing sejuk pada tub kuasa dua digunakan untuk membuat tub kuasa dua mempunyai prestasi korosion. Berbeza dari galvanisasi dip panas, penutup galvanisasi sejuk terutamanya dilakukan menurut prinsip elektrokimia. Oleh itu, perlu memastikan cukup serbuk zink dan baja, yang menghasilkan perbezaan potensi elektrod jadi keperluan perawatan permukaan baja sangat tinggi.

produksiKeuntungan pembelokan kosong ialah ia boleh membengkung panjang sisi apabila pembelokan sebenar tidak boleh dilakukan, dan letakkan besi yang dilemparkan cair ke dalam paip persegi yang dilemparkan. Besi yang dilemparkan ini disebut besi yang dilemparkan.

Ini adalah proses penting untuk paip kuasa dua galvanized dan komponen sebelum meliputi, dan ia adalah kunci kualiti paip kuasa dua galvanized. Penyerangan teliti boleh meningkatkan pegangan cat antirust dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan paip persegi galvanized.


LahoskPipa galvanized dip panasPencerahan penting



Semasa proses mendorong penywelding titik dan memperbaiki siku penywelding, akan ada penapisan, jadi penghasil biasanya menggunakan paip titik tebal. Jika bahan mentah halus digunakan produk yang dihasilkan mesti tidak berpandangan. Secara umum, terdapat kira-kira wayar dicurahkan. Jika teknologi tidak baik atau paip lukis digunakan, tebal adalah jauh lebih rendah daripada piawai.

Cipta kecerdasan paip kuasa dua berbentuk istimewa adalah nama umum paip kuasa dua dengan bentuk salib-seksyen lain kecuali paip bulat. Menurut bentuk salib-seksyen berbeza dan saiz paip baja, ia boleh dibahagi menjadi paip kuasa dua berbentuk istimewa dengan tebal dinding yang sama (kod D), tuba kuasa istimewa biasanya mempunyai masa yang besar inersi dan modulus seksyen, dan mempunyai resistensi pembelokan dan torsi besar, yang boleh mengurangi berat struktur dan menyelamatkan besi. Tuba kuasa dua adalah bahagian yang tidak diperlukan untuk kerja pembangunan

Pipa kuasa dua adalah nama paip kuasa dua, iaitu paip besi dengan panjang sisi yang sama. Ia dibuat dari besi garis gulung selepas perawatan proses. Secara umum, besi jalur dibungkus, ditambah, tergelincir dan tergelincir untuk membentuk paip bulat, kemudian berguling ke dalam paip kuasa dua dari paip bulat dan kemudian dipotong ke panjang yang diperlukan. Biasanya potongan per beg.

Tubu persegi palsu dan terkenal mudah untuk dicakar, kerana peralatan pembuat bahan palsu dan terkenal mudah untuk menghasilkan burrs dan menggaruk permukaan tub persegi. Garisan dalam mengurangkan kekuatan tabung kuasa dua.

LahoskKlasifikasi paip kuasa dua bahan paip kuasa dua dibahagi menjadi paip kuasa dua karbon biasa dan paip kuasa dua legasi rendah menurut bahan. Besi karbon biasa dibahagi ke Q Q q SS, # besi, # besi, dll; Steel seting rendah dibahagi kepada q Mn, Q, St-, dll.

Untuk penghantaran gas: gas, uap dan gas petroleum cair.

Klasifikasi bentuk seksyen tub kuasa dua diameter besar qb diklasifikasikan mengikut bentuk seksyen: tub kuasa dua seksyen sederhana & mdash& mdash; Tub kuasa dua, tub segiempat dan tub segiempat seksyen kompleks & mdash& mdash; Pipa kuasa dua berbentuk bunga, pipa kuasa dua terbuka, pipa kuasa dua terkorugasi, pipa kuasa dua berbentuk istimewa,LahoskPipa kuasa dua galvanized 12m, pipa kuasa dua berklasifikasi pembawaian permukaan paip kuasa dua dengan diameter besar qb dibahagikan mengikut pembawaian permukaan: pipa kuasa dua galvanized dip panas, pipa kuasa dua elektro galvanized, pipa kuasa dua meliputi minyak, pipa kuasa dua pickling asid, pipa kuasa dua berklasifikasi tujuan pipa kuasa dua berklasifikasi mengikut tujuan & mdash& mdash; Tuba kuasa dua untuk dekorasi, peralatan alat mesin, industri mesin, industri kimia, struktur besi, pembinaan kapal, cahaya besi dan lajur, tujuan khas, kelasukan tebal tabung kuasa dua qb diameter besar, tub kuasa dua qb diameter besar mengikut kelasukan tembok & mdash& mdash; Pipa persegi qb diameter besar, pipa persegi qb diameter besar dan pipa persegi qb diameter besar dinding tipis adalah nama pipa persegi dan pipa persegi QB, iaitu, pipa besi dengan panjang sisi yang sama. Ia dibuat dari besi garis gulung selepas perawatan proses. Secara umum, besi jalur dibungkus, ditambah, tergelincir dan tergelincir untuk membentuk paip bulat, kemudian berguling ke dalam paip kuasa dua dari paip bulat, juga dikenali sebagai segi empat dan segi segi empat segi empat besi terbentuk sejuk, disebut sebagai paip kuasa dua dan paip segi empat segi empat, kod f dan j sesuai. Perbezaan yang dibenarkan dari tebal dinding paip kuasa dua qb tidak boleh melebihi tambah atau tolak % dari tebal dinding nominal apabila tebal dinding tidak lebih dari mm tambah atau tolak % dari tebal dinding apabila tebal dinding lebih dari mm, kecuali tebal dinding kawasan sudut dan kesan penywelan.