[hp632HP195506591]Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk,MemphisSmall cold storage installation company, pemb

Pasang syarikat penyimpanan sejuk!

kategori berita
Pasang syarikat penyimpanan sejuk! > Pusat Berita > MemphisBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk dadahPengepasan dan teknologi pemprosesan
MemphisBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk dadahPengepasan dan teknologi pemprosesan
masa pelepasan:2021-11-29   Pandangan:750   Kembali kepada senarai

Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk,MemphisSmall cold storage installation company, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.

Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.

MemphisBagaimanapun, disebabkan kuasa kerja yang tinggi dan penghancuran tidak lengkap, ia mempunyai keterangan.

Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.

IdanreTitik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil,MemphisPemasangan penyimpanan sejuk prefabrik, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.

Kehidupan perkhidmatan bulu bahan pengisihan penyimpanan sejuk poliuretan: selain prestasi asas bulu poliuretan pada tahap awal, pengiriman prestasi bulu juga adalah indeks yang sangat penting. Dalam persiapan bahan putih, walaupun permukaan penggunaan beberapa bahan poliester membuat foam mempunyai kekerasan yang baik dan kekebalan kesan, ia akan menjadi lemah dan tidak lagi resisten kepada kesan dan kejadian selepas digunakan dalam penyimpanan sejuk selama beberapa masa; Selain itu, resistensi hidrolisis yang lemah dari beberapa putih poliester juga akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan putih; Ia mengadopsi struktur polieter, yang sedikit lemah pada tahap awal, tetapi biasanya hilang selepas beberapa hari,MemphisPembuat pemasangan gudang sejuk, dan kemudian menyimpan prestasi stabil bahan penyisalan penyimpanan sejuk untuk masa yang lama.

Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.


MemphisBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk dadahPengepasan dan teknologi pemprosesan



Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihan

Bengkok U akan dipasang di luar paip balik udara fan sejuk. Saluran paip balik udara akan cerun ke arah pemampat untuk memastikan kembali minyak licin.

Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.

Kost penghasilanKadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, skema rancangan yang masuk akal menyimpan lebih banyak barang daripada yang tidak masuk akal. Untuk gudang beku cepat saiz tertentu, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, yang meningkatkan ruang banyak.

Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)

Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu, ia akan automatik penggera, yang merupakan penting besar untuk penyimpanan yang betul penyimpanan sejuk.


MemphisBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk dadahPengepasan dan teknologi pemprosesan



Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, cooling tower, compressor, fan and other equipment. In case of abnormal sound, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.

middlemanTip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.

Gudang ini akan dibahagi dengan sah dan ditetapkan dengan tanda-tanda yang berkaitan untuk memudahkan penyimpanan, pengangkutan dan pengurusan barang-barang di gudang.

Membina rangkaian komputer yang sempurna, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.

MemphisBanyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, ia boleh dibahagi menjadi plat besi warna perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.

Terdapat banyak jenis penyimpanan sejuk. Menurut bahan itu, plat besi tidak stainless dan baja garam. Di antara mereka, piring besi warna mempunyai kemampuan anti rust yang kuat, tetapi piring besi tidak stainless mempunyai kemampuan anti rust yang kuat, sementara besi garam mempunyai kedua-dua tampilan indah dan kemampuan anti rust. Menurut bentangan, ia dibahagi menjadi plat rata dan plat gelombang. Yang pertama adalah rata selepas bahan permukaan terbentuk, dan yang terakhir adalah kasar selepas bahan permukaan terbentuk. Menurut tebal dan warna bahan permukaan, tebal besi yang tidak stainless adalah , mm dan mm, tanpa keperluan warna; Ketebusan plat besi garam adalah . mm, tanpa keperluan warna; Ketebalan papan bakar cat PE adalah . mm . mm putih ivori, putih titanium dan kelabu putih. Perkara yang paling penting untuk penyimpanan sejuk ialah suhu yang berlaku bagi penyimpanan sejuk. Ia dibahagi mengikut tebal isolasi plat penyimpanan. tebal lantai langit plat penyimpanan mm ialah mm, dan tebal plat menegak ialah mm dan mm, yang sesuai untuk keadaan izolasi panas [UNK] ~ - [UNK]. tebal plat langit dan plat menegak mm adalah mm, yang sesuai untuk keadaan izolasi panas di atas [UNK]. Sebenarnya, terdapat banyak kaedah klasifikasi penyimpanan sejuk lain. Ditentukan oleh teknologi pemprosesan semasa, ia boleh dibahagi ke plat piawai piawai dan plat bukan piawai piawai berdasarkan lebar dan julat saiz plat penyimpanan, termasuk lebar plat menegak piawai piawai piawai piawai piawai piawai piawai wa = mm, lebar plat langit dan bumi WB = mm, plat sudut menegak W = mm, W = mm dan W = Dimensi plat bukan piawai berbeza dari yang Wa, dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari , yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.