[hp632HP195506591]Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kes

Pasang syarikat penyimpanan sejuk!

kategori berita
Pasang syarikat penyimpanan sejuk! > Pusat Berita > Virginia BeachBerapa banyak penyimpanan sejuk kecilAtmosfera keseluruhan telah meningkat
Virginia BeachBerapa banyak penyimpanan sejuk kecilAtmosfera keseluruhan telah meningkat
masa pelepasan:2021-12-02   Pandangan:273   Kembali kepada senarai

Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.

Pertama, gunakan palu untuk meletakkan kayu pad a papan gudang poliuretan antara dua papan gudang, untuk membuat papan dekat satu sama lain. Dua set kepingan yang menyambung mesti dikunci antara panel dinding dan panel dinding, dan dua set kepingan yang menyambung mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah ruang antara panel dinding dan panel dinding secara berdasarkan. Kepala yang menyambung bawah mesti sebagai dekat dengan sisi bawah yang mungkin, sehingga konkrit post-cast boleh menutup kepingan yang menyambung. Selepas ruang antara piring dan tanah piring dipasang dengan sambungan, ia mesti lebar sekitar mm. Jika ia tidak memenuhi keperluan, buang piring, potong pinggir piring, dan kemudian pasang semula untuk membuat kongsi piring memenuhi keperluan. Apabila memperbaiki penyesuaian, perhatikan untuk memperbaiki dua bahagian penyesuaian pada pinggir plat perpustakaan konveks dan konkav berdasarkan itu, dan memperbaikinya dengan rivets. Jarak penyesuaian seharusnya dapat menekan dua plat perpustakaan. Dan apabila ia menggantung besi, patung itu tetap tegak pada besi menggantung untuk mencegah kerosakan pada piring gudang; dan besi menggantung tanah di bahagian atas dan bawah akan digantung pada waktu yang sama, dan besi menggantung dengan menggantung.

Virginia BeachBerbanding dengan rancangan teknik logistik barang-barang biasa, teknik pendinginan logistik yang biasanya digunakan dalam sirkulasi makanan segar patut mengikut spesifikasi rancangan yang lebih ketat dan keperluan penggunaan, untuk menjaga segar sirkulasi dan memperpanjang masa segar makanan segar. Dalam tahun-tahun terakhir, dengan perdagangan yang sering melintasi kawasan, KFC pendinginan telah menerima semakin banyak permintaan dalam rancangan dan pembangunan teknik pendinginan logistik. Apa fungsi asas dari teknik pendinginan logistik dalam rancangan?

- tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).

SamorinPenyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.

Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.

Pertama, gunakan palu untuk meletakkan kayu pad a papan gudang poliuretan antara dua papan gudang, dan dua set kepingan yang menyambung mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah ruang antara panel dinding dan panel dinding secara berdasarkan. Kepala yang menyambung bawah mesti sebagai dekat dengan sisi bawah yang mungkin, sehingga konkrit post-cast boleh menutup kepingan yang menyambung. Selepas ruang antara piring dan tanah piring dipasang dengan sambungan, ia mesti lebar sekitar mm. Jika ia tidak memenuhi keperluan, buang piring, potong pinggir piring, dan kemudian pasang semula untuk membuat kongsi piring memenuhi keperluan. Apabila memperbaiki penyesuaian, perhatikan untuk memperbaiki dua bahagian penyesuaian pada pinggir plat perpustakaan konveks dan konkav berdasarkan itu, patung itu tetap tegak pada besi menggantung untuk mencegah kerosakan pada piring gudang; dan besi menggantung tanah di bahagian atas dan bawah akan digantung pada waktu yang sama, dan besi menggantung dengan menggantung.


Virginia BeachBerapa banyak penyimpanan sejuk kecilAtmosfera keseluruhan telah meningkat



Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan penyimpanan sejuk di masa depan. Pemilihan penyimpanan sejuk kualiti tinggi menyebabkan penggunaan dan penyimpanan penyimpanan sejuk. Ini memerlukan kita untuk bertanya lebih mengenai papan gudang untuk rekayasa penyimpanan sejuk. Sebelum membangun projek penyimpanan sejuk, kita perlu pertama-tama sedar keperluan suhu penyimpanan sejuk dan kepentingan penyimpanan sejuk ke penyimpanan sejuk. Kerana projek penyimpanan sejuk mempunyai keperluan persekitaran tinggi seperti suhu, perhatian patut diberikan kepada prestasi dan bahan papan penyimpanan sejuk bila memilih papan penyimpanan sejuk.

Berbanding dengan rancangan teknik logistik barang-barang biasa, teknik pendinginan logistik yang biasanya digunakan dalam sirkulasi makanan segar patut mengikut spesifikasi rancangan yang lebih ketat dan keperluan penggunaan, untuk menjaga segar sirkulasi dan memperpanjang masa segar makanan segar. Dalam tahun-tahun terakhir dengan perdagangan yang sering melintasi kawasan, KFC pendinginan telah menerima semakin banyak permintaan dalam rancangan dan pembangunan teknik pendinginan logistik. Apa fungsi asas dari teknik pendinginan logistik dalam rancangan?

Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,

Rekomendasi kata mulutPenyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.

Sama ada parameter peralatan pendingin konsisten. Apabila penyimpanan sejuk meninggalkan kilang, parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. Selepas memahami parameter teknikal penyimpanan sejuk, kemanusiaan udara tinggi dan jangkauan pemotongan panjang. Papan penyimpanan sejuk biasa penyimpanan sejuk termasuk papan pengisihan suhu poliuretan mm, mm, mm, mm dan mm, tile baja warna, plat baja stainless steel, plat baja tebal garam, plat aluminum terbentuk, dll. pada kedua-dua sisi atau satu dan dua sisi, tile baja warna umum dihasilkan dan diproses ke lubang tersembunyi, yang mempunyai berat ringan, kekuatan pemampatan tinggi, resistensi kebakaran yang baik, resistensi korrosion dan resistensi penuaan, Papan penyimpanan sejuk adalah mudah dan mudah untuk dikumpulkan, dan adalah julat luas bahan-bahan mentah yang dipilih untuk pengisihan panas dan penyimpanan panas penyimpanan sejuk. Biaya plat besi yang tidak bersamaan dan plat garam meningkat, dan ia juga mudah untuk membentuk dan merusak penampilan.

Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.

Laporan pemeriksaan kualitiPeralatan yang perlu dipasang di gudang dan ditempatkan ke gudang akan dipasang di tempat atau ditempatkan di tempat yang sesuai di gudang; Papan gudang dinding akan dipasang dari sudut badan gudang, prestasi yang baik yang tidak bergerak air, kebakaran dan tahan suhu tinggi, kapasitas beban tinggi, tahan korrosion, perlindungan radiasi dan kehidupan perkhidmatan panjang. sudut akan ditetapkan sementara dengan jek plat warna ,; Apabila memasang setiap panel dinding, laksanakan secara bersamaan dua lapisan bahan putih pada permukaan kongsi groove lelaki dan perempuan, dan laksanakan satu lapisan bahan putih apabila memasang panel dinding polistiren. Kekosongan itu adalah seragam dan terus menerus; Selepas papan dinding dipasang di tempat, tarik garis di bahagian lap plat besi dalaman dan luaran dua papan dinding untuk sambungan dan pemasangan dan ruang garis dalam gudang sepatutnya mm; Apabila menyambung plat perpustakaan dalam bentuk sambungan hook ekscentrik, hook ekscentrik akan dilepaskan sekali sebelum pemasangan untuk memastikan penguncian yang boleh dipercayai semasa pemasangan.

Darjah, suhu suhu, suhu motor, suhu kotak dan suhu di depan valv, perhatikan pembekuan pembakaran dan valv,Virginia BeachPemasangan penyimpanan sejuk penghasil, dan perhatikan aras minyak dan perubahan warna cermin minyak. Sama ada bunyi operasi peralatan tidak normal.

Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan bukti basah, anti-kejadian,Virginia BeachBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejuk, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.

Virginia BeachPengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).

Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.

Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.