[hp632HP195506591]Pembangunan air-tight bagi gudang beku cepat: gudang penyimpanan segar atmosfera yang diubah suai dikembangkan berdasarkan gudang penyimpanan segar suhu tinggi tradisional, yang mempunyai & ldquo; Pe

Pasang syarikat penyimpanan sejuk!

kategori berita
Pasang syarikat penyimpanan sejuk! > Pusat Berita > BarazinoPembuat storan sejukBagaimana untuk menangani pencurian
BarazinoPembuat storan sejukBagaimana untuk menangani pencurian
masa pelepasan:2022-09-23   Pandangan:492   Kembali kepada senarai

Pembangunan air-tight bagi gudang beku cepat: gudang penyimpanan segar atmosfera yang diubah suai dikembangkan berdasarkan gudang penyimpanan segar suhu tinggi tradisional, yang mempunyai & ldquo; Pembekalan & rdquo; Fungsi pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, produk lengkap, kualiti yang baik dan harga yang baik. Terdapat juga & ldquo; Pengkondisi & rdquo; Fungsi Namun, gudang beku yang cepat bukanlah superposisi sederhana dari gudang suhu tinggi biasa dan peralatan pengkondisi udara. Untuk menyesuaikan komposisi gas dalam gudang cepat, perlu memastikan gudang beku cepat mempunyai ketat udara yang baik. Ini telah disahkan oleh kajian teori dan banyak pengalaman praktik dari gudang beku cepat.

Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.

BarazinoUntuk tujuan sejuk.

On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?

BodePenggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut. Adop pemasangan yang sama bagi penyimpanan sejuk Zhang untuk memasang papan pengisihan panas penyimpanan. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.

Selepas storan sejuk di sudut dipasang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.

Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jenis barang yang mengelilingi. Contohnya, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh membina penyimpanan sejuk yang menyimpan segar, sementara penyimpanan sejuk dengan pendinginan + pendinginan akan dibina jika terdapat banyak jenis barang yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan. Adapun saiz penyimpanan sejuk ia patut ditentukan mengikut jenis, kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada hendak menggunakan stacking rak dan sebagainya. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemaskan dalam kartun, kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik boleh ditujukan, dan saiz pembangunan penyimpanan sejuk boleh diharapkan dalam kombinasi dengan kadar kapasitas penyimpanan sekitar .-..


BarazinoPembuat storan sejukBagaimana untuk menangani pencurian



Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.

Apabila kipas langit terlalu berat, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.

Bahan pemasanganIsolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?

Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.

Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasi


BarazinoPembuat storan sejukBagaimana untuk menangani pencurian



Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana,BarazinoPemasangan penyimpanan sejuk pemasangan penyimpanan sejuk, jadi ia digunakan secara luas.

sarankanSemua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.

Diameter paip masuk dan keluar tangki penyimpanan cair mesti diameter paip keluar dan exhaust yang dinyatakan pada sampel unit.

Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.

Barazino - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, buat paip pembuangan dahulu,BarazinoRancangan penyimpanan sejuk kecil, penyimpanan sejuk boleh dibahagi ke penyimpanan sejuk seksual, penyimpanan sejuk retail dan penyimpanan sejuk skala besar. Apabila penyimpanan sejuk skala besar mula membina kawasan tanaman dengan bekalan tangan yang lebih pusat, faktor seperti lokasi geografik tertinggi dan kenalan dengan pasar juga perlu dipertimbangkan. Penyimpanan sejuk seharusnya ditempatkan di tempat sejuk tanpa cahaya matahari dan udara hangat sering. Penyimpanan sejuk kecil dan ukuran tengah seharusnya dibina dalam bilik. storan sejuk

Pangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku, tanah akan rosak dan seluruh struktur bangunan akan rosak. Jika kerosakan itu serius, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, selain lapisan insulasi panas, lantai penyimpanan sejuk suhu rendah mesti dirawat di bawah lapisan insulasi panas untuk mencegah beku tanah. Plat bawah penyimpanan sejuk akan mengumpulkan sejumlah barang dan melewati berbagai-bagai mesin dan peralatan muatan, muatan dan pengangkutan. Oleh itu, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam proses pembekuan periodik dan siklus meluap, struktur bangunan rentan kepada. Oleh itu, struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk dan bahan-bahan bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai perlawanan beku yang cukup.