[hp632HP195506591]Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, produk perubatan ventilasi juga boleh mengeluarkan beberapa bau. Apabila bau ini disimpan dalam kuantiti tertentu, ia juga akan mempunyai k

Pasang syarikat penyimpanan sejuk!

kategori berita
Pasang syarikat penyimpanan sejuk! > Pusat Berita > TarachinPengurusan perubatanHubungan antara persediaan dan permintaan telah berkembang
TarachinPengurusan perubatanHubungan antara persediaan dan permintaan telah berkembang
masa pelepasan:2022-09-24   Pandangan:502   Kembali kepada senarai

Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, produk perubatan ventilasi juga boleh mengeluarkan beberapa bau. Apabila bau ini disimpan dalam kuantiti tertentu, ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, ia juga akan mempengaruhi kesan. Oleh itu, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.

Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu, yang merupakan penting besar untuk penyimpanan yang betul penyimpanan sejuk.

TarachinPeralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi kuasa suhu rendah. Ini diselarang dalam enam titik berikut: ruang suhu rendah, platform tertutup, pintu pendinginan elektrik, segel fleksibel anti-kejadian, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.

NakambalaSemasa operasi awal unit pendinginan perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.

Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.


TarachinPengurusan perubatanHubungan antara persediaan dan permintaan telah berkembang



Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.

Tekanan kondensasi jika kondensasi mempunyai pemindahan panas yang tidak baik, tekanan kondensasi akan meningkat dan kuasa pendinginan akan menurun. Untuk pendinginan, konsumsi tenaga meningkat. Jika konfigurasi sistem pendinginan terlalu kecil, kapasitas pemindahan panas tidak cukup, yang menyebabkan tekanan kondensasi tinggi.

Pasang mayat perpustakaan. Secara umum, tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan, antibeku, dll.

PengurusanPangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku, tanah akan rosak dan seluruh struktur bangunan akan rosak. Jika kerosakan itu serius, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, selain lapisan insulasi panas, lantai penyimpanan sejuk suhu rendah mesti dirawat di bawah lapisan insulasi panas untuk mencegah beku tanah. Plat bawah penyimpanan sejuk akan mengumpulkan sejumlah barang dan melewati berbagai-bagai mesin dan peralatan muatan, muatan dan pengangkutan. Oleh itu, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam proses pembekuan periodik dan siklus meluap, struktur bangunan rentan kepada. Oleh itu, struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk dan bahan-bahan bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai perlawanan beku yang cukup.

Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui,TarachinPemasangan pembuat storan sejuk, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.

Penyimpanan sejuk adalah kebakaran,TarachinPemasangan penyimpanan sejuk kecil, penghalang api dan perlawanan tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk khas lain, tanda lama, keuntungan harga dan kualiti yang dijamin. Polyurethane adalah bahan penghalang api yang memadamkan diri selepas menambah penyimpanan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari darjah Celsius dan hanya akan hancur pada suhu yang lebih tinggi: tambahan abu yang terbentuk di permukaan poliuretan akan berada dalam putih, dan lapisan abu ini membantu untuk mengisolasi putih di bawah. Ia boleh mencegah penyebaran api secara efektif. Selain itu, poliuretan tidak akan menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.


TarachinPengurusan perubatanHubungan antara persediaan dan permintaan telah berkembang



Tahap awal peralatan penyimpanan sejuk

Bahan langsungDengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk,TarachinPemasangan projek penyimpanan sejuk makanan, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.

Jika rancangan teknik penyimpanan sejuk logistik patut bertanggungjawab penting penyimpanan suhu rendah dan pengangkutan, selain memperhatikan rancangan fungsi asas di atas, pendinginan KFC menyarankan bahawa perusahaan juga boleh konfigur klasifikasi skala, pakej, dll. pakej besar, pakej portfolio produk, tanda perdagangan, pelekatan label dan alat sokongan mengikut keperluan perniagaan, Jadi untuk meningkatkan kualiti pusat distribusi sejuk dan menyadari nilai kembali yang lebih besar.

Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasi

TarachinPemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.

Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.

Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).