[hp709HP180518493]Kerana aplikasi terus-menerus paip berkulit dinding tebal dalam industri dan pengembangan terus-menerus skopnya, ia mempunyai banyak keuntungan. Untuk mencegah paip berkulit dinding tebal daripada be

Syarikat paip penyumbat coil!

kategori berita
Syarikat paip penyumbat coil! > Pusat Berita > HalleyPipa besi terweld Q550bProspek yang baik untuk keperluan permohonan
HalleyPipa besi terweld Q550bProspek yang baik untuk keperluan permohonan
masa pelepasan:2022-10-08   Pandangan:371   Kembali kepada senarai

Kerana aplikasi terus-menerus paip berkulit dinding tebal dalam industri dan pengembangan terus-menerus skopnya, ia mempunyai banyak keuntungan. Untuk mencegah paip berkulit dinding tebal daripada berkulit, kita boleh gunakan minyak anti-berkulit pada permukaan paip berkulit dinding tebal.

The diameter of thick wall coiled pipe is usually higher than dn. Terkadang paip yang diculik dinding tebal adalah dua penyelut. Alasan mengapa ini berlaku adalah kerana masalah pemprosesan bahan mentah dan peralatan. Plat besi dengan lebar yang diperlukan paip penyweld yang diperlukan oleh pelanggan biasanya tidak dihasilkan oleh kilang besi, jadi dua plat perlu penyweld, jadi penyweld akan berlaku.

HalleySelepas memotong ke dalam kolai plat besi tunggal, kepala dan akar setiap kelompok kolai plat besi harus diadakan pemeriksaan pertama yang ketat, termasuk ciri-ciri mekanik, komposisi kimia, status fusi penyelesaian, dan ujian tidak menghancurkan kolai plat besi. Hanya selepas proses pembuatan paip dipilih boleh secara rasmi diletakkan ke dalam produksi.

Kualiti paip berguling baja sangat dipengaruhi oleh saiz penyweld, terutamanya termasuk parameter proses penywelding, parameter bentuk dan kedudukan wayar penywelding aliran aliran, prestasi proses aliran membentuk kongsi dan faktor komprensif lain.

LiperiGenerally, the packaging process of thick wall coiled pipe mainly includes filling,HalleyPipa baja terweld 16Mn, wrapping, sealing and other processes, as well as related pre and post processes, such as cleaning, stacking and disassembly. Kerana ia digunakan secara ketat, proses paip gulung dinding tebal harus ketat, dan produksi harus dilakukan menurut kaedah dan prinsip yang betul. Selain itu, proses paip gulung dinding tebal juga termasuk stempel pada pakej. Penggunaan produk pakej mekanik boleh meningkatkan produktifiti, bengkok pertama kedua-dua ujung plat besi, dan diameter akan kurang daripada diameter paip yang dikulit. Kemudian menyesuaikan tekanan katil, gulung dua kali ke paip besi, koli plat besi, penyelut dan kuatkan ikatan paip tergulung, koli jangka panjang, koli QB, koli QB, koli dinding tipis-diameter besar, koli dinding tebal-diameter besar, koli baja stainless, koli L, koli Mn dan produk merk lain. Produk yang ditentukan selesai dan kualiti dijamin. Kemudian mereka dipindahkan ke platform penyelut untuk penyelut.

Jarak diantara dua potongan longitudinal bagi kumpulan gulung mesti lebih besar dari mm. Jarak antara dinding luar paip cabang dan penyelaman tidak boleh kurang dari mm.


HalleyPipa besi terweld Q550bProspek yang baik untuk keperluan permohonan



Jarak diantara dua potongan longitudinal bagi kumpulan gulung mesti lebih besar dari mm. Jarak antara dinding luar paip cabang dan penyelaman tidak boleh kurang dari mm.

Semasa pengukuran sejuk, tidak hanya deformasi tetapi juga jumlah kecil deformasi plastik berlaku pada hujung paip berkulit dinding tebal. Selepas pengukuran, mungkin ada perbezaan dalam zon transisi antara pengembang dan tidak berkembang. Pada masa yang sama, mungkin juga terdapat goresan permukaan dalaman dan luaran disebabkan oleh tembakan dan cincin pengukuran, yang menyebabkan kerosakan tekanan ringan ringan. Oleh itu, ketepatan dimensi paip besi bergulit panas patut diperbaiki sebanyak mungkin untuk menghindari pengambilan kaedah.

Perlu dicatat bahawa pada latihan, sukar untuk mencapai proporsi ideal pasir logam dan bola logam dalam ejen pencuci, campuran patut dicampur secara terus menerus dan cuci campuran patut diuji. Menurut distribusi saiz partikel, ejen cuci baru ditambah ke mesin pembersihan, dan jumlah pasir logam biasanya sama dalam ejen cuci baru.

Cipta kecerdasanGelang pengalihan sebagai berikut (unit: mm): diameter nominal & amp; amp; lt; hingga hingga hingga hingga perimeter Perbezaan & plusmn; ± ± ± ± ovaliti adalah % dari diameter luar dan tiada lebih dari kotol plat besi mempunyai piawai.

Kerana aplikasi terus-menerus paip berkulit dinding tebal dalam industri dan pengembangan terus-menerus skopnya, ia mempunyai banyak keuntungan. Untuk mencegah paip berkulit dinding tebal daripada berkulit kita boleh gunakan minyak anti-berkulit pada permukaan paip berkulit dinding tebal.

Bersihkan skala oksid besi yang jatuh dalam proses drum plat untuk mencegah skala oksid besi daripada ikatan dan permukaan plat besi.


HalleyPipa besi terweld Q550bProspek yang baik untuk keperluan permohonan



Pemasangan cair panas: paip disambung mengikut sifat paip termoplastik. Semasa cair panas, peralatan pemanasan istimewa (biasanya jenis pemanasan elektrik) digunakan untuk membuat permukaan sambungan paip yang bersambung bahan dan peralatan paip yang sama mencapai keadaan cair, dan mereka ditekan bersama secara manual atau secara mekanik. Kaedah ini digabungkan secara dekat, selamat dan kekal, dan mengelakkan air berjalan, mengeluarkan, dripping dan bocoran di gabungan paip logam.

Keperlukan pemasanganPerlu memenuhi keperluan berikut: . Perkongsian longitudinal bagi kongsi punggung tidak boleh lebih besar dari % tebal dinding tambah mm, dan tidak boleh lebih besar dari mm. . Perkongsian longitudinal bagi kongsi mm jauh dari hujung paip tidak boleh lebih besar dari mm. . Bahagian lain tidak boleh lebih besar dari mm. . Perbezaan menegak diantara muka hujung paip berkulit dan garis tengah tidak boleh lebih besar dari peratus diameter luar paip dan tidak boleh lebih besar dari mm. Perbezaan keseluruhan tidak boleh melebihi m m / m. penyelesaian tidak boleh menjadi paip berbentuk dua sisi. Apabila diameter nominal lebih besar atau sama dengan mm, disarankan untuk menutup dan menutup paip. Untuk mendapatkan pembersihan seragam yang lebih baik dan distribusi kasar, saiz partikel dan rancangan nisbah ejen cuci sangat penting. Kekasaran terlalu besar, because the cloud path is too deep, bubbles are easy to form in the process, which seriously affects the performance of the layer.

Bagaimana dengan paip kotol dinding tebal? Secara umum, pemilihan kimia dan elektrolitik digunakan untuk pengubahan pemilihan. Hanya pemilihan kimia digunakan untuk paip terkotol dinding tebal, yang boleh menghapuskan skala oksid, rust dan penutup lama. Kadang-kadang ia boleh digunakan sebagai pemilihan semula selepas letupan pasir. Walaupun pembersihan kimia boleh membuat permukaan mencapai kesucian dan kasar tertentu, garis penyancarnya adalah rendah dan mudah untuk mencemarkan persekitaran. Di bawah tindakan kesan dan kekuatan abrasif, paip baja juga boleh mencapai kekerasan seragam yang diperlukan.

Namun, kelemahan pemotongan dan pemotongan manual juga jelas, dan kualiti pemotongan adalah sangat lemah Ralat saiz besar Terdapat buang-buang bahan besar Proses selepas rawatan mempunyai kapasitas pemprosesan yang besar dan keadaan kerja yang buruk. Memotong dengan mesin bentuk boleh meningkatkan kualiti bahagian kerja, tetapi bahagian kerja mesti dipermaskini. Ia tidak sesuai untuk mengosongkan cip tunggal, batch kecil dan pekerjaan besar. Meskipun mesin potong semi-automatik mengurangkan intensiti kerja, fungsinya mudah dan hanya sesuai untuk potong dua bentuk. Kerana kos peralatan rendah, potongan di atas mudah beroperasi dibandingkan dengan potongan CNC Mudah untuk beroperasi, jadi walaupun dalam beberapa perusahaan besar, ia masih digunakan secara luas dalam perusahaan kecil dan medium-sized.

HalleyPemotongan api dan pemotongan plasma biasanya digunakan untuk pelosok logam lembaran di kilang kita. Peralatan yang digunakan termasuk memotong manual, penyalin, mesin memotong semi-automatik dan mesin memotong NC. Penyimpanan manual secara arbitrari besar dibandingkan dengan potongan lain Fleksible dan selesa, tiada peralatan pemotong sokongan istimewa diperlukan.

Pipa kotol dinding tebal adalah jenis baja yang biasa. Ia digunakan secara luas dalam industri pembinaan dan saluran paip kerana prestasi yang kekal dan kualiti yang baik. Adakah kita tahu tentang proses pakej besi yang sering digunakan? Dengan pembangunan situasi ekonomi rumahnya dan peningkatan peningkatan penyelesaian dan penambahan, keuntungan pemotongan NC secara perlahan-lahan dikenali. Pemotongan NC tidak hanya meningkatkan kadar piring dan kualiti produk, tetapi juga meningkatkan persekitaran kerja dan efisiensi kerja. Pada masa ini, mesin potong NC yang digunakan dalam industri pemprosesan koil dinding tebal adalah kebanyakan mesin potong api dan plasma biasa, tetapi potong api murni tidak dapat memenuhi keperluan produksi modern. Pada masa ini, jadi permintaan akan semakin besar tetapi masih terdapat ruang yang sangat jelas dengan negara asing, yang terutama diselarang dalam: % industri pemprosesan paip berkulit tembok tebal dikembangkan adalah mesin pemotong kawalan digital, dan hanya % adalah pemotong manual; Mesin pemotong CNC hanya menganggap sebahagian dari keseluruhan penyosongan. %, yang mana proporsi pemotongan plasma NC kecil. Pipa baja berguling panas profesional, pipa berguling tepat tembok tebal, kasing baja, kilang paip berguling untuk memastikan kualiti, perkhidmatan dan kualiti. Selamat datang untuk bertanya. dalam produksi industri pemotongan panas koil dinding tebal biasanya termasuk pemotongan gas, pemotongan plasma, pemotongan laser, dll. Among them,Halley20# reel, plasma cutting has a wider cutting range than gas cutting Lebih efisien. Teknologi pemotong plasma yang baik dekat dengan pemotong laser dalam kualiti pemotong bahan permukaan, tetapi biaya jauh lebih rendah daripada pemotong laser. Oleh itu, sejak pembangunan berhasil Amerika Syarikat di tengah-tengah tahun -an,HalleyQ345B kerel diameter besar, pemotongan plasma telah berkembang dengan cepat. Dengan pembangunan cepat teknologi komputer dan digital, pemotongan NC juga sedang berkembang, jadi dua plat perlu penyweld, jadi penyweld akan berlaku. Masalah utama paip tembok tebal adalah penywelding. Selama pengesan cacat boleh dilakukan, keperluan berkaitan dengan penghantaran lebih luas daripada produk lain. Pengesanan paip kotol dinding tebal adalah terutamanya pengesan kesalahan ultrasonik. Penyelamatan longitudinal pada bahagian silindrik yang sama paip terkotak tidak boleh lebih besar dari . Apabila paip koil ditujukan, bahagian yang sepadan akan ditujukan ke. Apabila diameter nominal lebih besar daripada segel dalaman, penyelesaian segel bawah harus dilakukan. Permukaan papan sirkuit akan dilindungi dari kerosakan semasa perawatan mengguling tabung.