[hp709HP180518493]mari kita bincangkan proses pakej koil dinding tebal bawah.Baru-baru ini, dengan pembangunan cepat produksi berguling terus-menerus tali yang hebat dan kemajuan teknologi penywelding dan pemeriksaan

Syarikat paip penyumbat coil!

kategori berita
Syarikat paip penyumbat coil! > Pusat Berita > CendawanPipa terweld dinding tebal diameter besar Q460bMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja
CendawanPipa terweld dinding tebal diameter besar Q460bMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja
masa pelepasan:2022-10-16   Pandangan:586   Kembali kepada senarai
mari kita bincangkan proses pakej koil dinding tebal bawah.

Baru-baru ini, dengan pembangunan cepat produksi berguling terus-menerus tali yang hebat dan kemajuan teknologi penywelding dan pemeriksaan, kualiti penyweld telah terus-menerus meningkat, dan teknologi paip penywelded juga terus-menerus meningkat, dan medan aplikasi relatif luas, supaya secara perlahan menggantikan paip besi tanpa senyap. Yang utama ialah pembangunan teknologi paip penywelded. paip penywelded kami dibuat dari plat besi atau besi jalur dan penywelded selepas penyeludupan. ia adalah secara umum proses penyeludupan, yang meningkatkan efisiensi produksi dan kualiti perkhidmatan paip penyeludupan.

CendawanIni adalah pengukuran langsung, yang mengukur jarak antara dua ujung paip besi dan titik rujukan mereka, dan langsung mengukur panjang paip berterusan besar. Pipa baja berguling panas jangka panjang, pipa berguling tembok tebal diameter besar, pipa berguling tepat tembok tebal, kilang paip berguling tidak mempunyai pengukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga % lebih tinggi daripada harga pasar! Harga lebih dari satu ton lebih tinggi! Troli ukuran panjang ditetapkan pada kedua-dua ujung paip baja, dengan kedudukan awal sifar dan jarak L dan kemudian panjang edit dipindahkan ke jarak berjalan setiap ujung paip baja (L, l-l-l adalah panjang paip baja).

Jarak diantara dua potongan longitudinal kumpulan gulung mesti lebih besar dari mm. Dinding luar paip cabang harus panjang, dan penyelaman lingkungan tidak boleh kurang dari mm.

Kowon-upBahan utama adalah qq, cimo dan cimo, manganese dan kapasitas manganese. Secara umum, lembaran tergulung sejuk boleh digunakan untuk gulung paip, dan piawai produk adalah GB / t-, GB / t-, dll. Pipa terus digunakan secara luas dalam minyak, industri kimia, pemindahan gas alam, pemandu tumpukan, bekalan air bandar, bekalan panas bekalan gas dan projek lain.

Produk paip terus-menerus digunakan secara luas dalam minyak, industri kimia, pemindahan gas alam, pemanduan tumpukan, bekalan air bandar, bekalan panas, bekalan gas dan projek lain. Pengesanan paip terus-menerus dinding tebal adalah kebanyakan pengesan cacat ultrasonik. Gelap longitudinal bagi bahagian barel yang sama dari paip terus tebal dinding tidak boleh melebihi dua laluan. Penyelap pantat paip berterusan dinding tebal akan dihapuskan dengan. Apabila diameter nominal lebih besar daripada, penyelesaian penutup belakang harus dilakukan dalam paip. In the process of pipe rolling, the rolling quality of pipe QB rolling, QB rolling large diameter thin wall rolling, stainless steel rolling, L rolling and Mn rolling were analyzed. Pipa baja berguling panas profesional pipa berguling tembok tebal diameter besar, pipa berguling tepat tembok tebal,CendawanQ550b paip terweld seam lurus, kasing baja,CendawanPipa terweld diameter besar Q355b, kilang paip berguling, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Ketahan air - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Diameter paip kotol dinding tebal diameter besar adalah umumnya di atas dn. Pasukan jangka panjang paip baja berguling panas, paip berguling tembok tebal diameter besar, paip berguling tepat tembok tebal, kasing baja, kilang paip berguling, brand lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Kadang-kadang terdapat dua penyweld untuk paip tembok tebal diameter besar. Mengapa ini berlaku? Ia terutama disebabkan masalah pemprosesan bahan mentah dan peralatan. Plat besi dengan lebar yang diperlukan paip penyweld diameter besar yang diperlukan oleh pelanggan tidak dihasilkan oleh kilang besi, jadi dua plat mesti penyweld, jadi jenis penyweld ini berlaku. Masalah utama paip kotol dinding tebal diameter besar adalah penywelding. Selama pengesan cacat boleh dilakukan, penghantaran boleh dilakukan. Keperluan yang relevan lebih luas daripada produk lain. Pengesanan paip berkulid dinding tebal-diameter besar adalah terutamanya pengesan kekurangan ultrasonik, dan penyelaman longitudinal pada seksyen barel yang sama paip berkulid tidak sepatutnya lebih dari dua. Kumpulan penyelamat punggung paip berkulid akan dihapuskan. Apabila diameter nominal lebih besar daripada, penyelamat penyelamat belakang akan dilakukan dalam paip. During pipe rolling processing, the surface damage of the plate shall be prevented.


CendawanPipa terweld dinding tebal diameter besar Q460bMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja



Berbanding dengan paip baja tanpa senyap, paip gulung dinding tebal mempunyai kelemahan dari biaya rendah, penghantaran cepat, memecahkan spesifikasi tetap paip baja tanpa senyap, dll. Pipa kotol dinding tebal dibuat dari plat besi atau tali besi dengan membelakang dan kemudian penywelding. Menurut bentuk penyweld, ia dibahagi menjadi paip penyweld lurus dan paip penyweld spiral. Menurut tujuan, ia dibahagi menjadi paip terwelded umum, paip terwelded galvanized, paip terwelded mengetuk oksigen, paip terwelded metrik, paip tidak bergerak, paip pam sumber dalam, paip kereta, paip pengubah, paip penywelding elektrik tebal-dinding, paip penywelding elektrik berbentuk khas dan paip penywelded spiral. Pipa berguling berkomitmen untuk menghasilkan semua jenis paip berguling dan penstock besi dengan benang lingkungan dan cincin longitudinal, dan diubahsuai berdasarkan spesifikasi yang sama dan model peralatan berguling tradisional. Fungsi untuk meningkatkan parameter peralatan paip baja berguling dan penywelding dengan % mengisi ruang yang peralatan berguling tradisional asal tidak boleh menghasilkan. Ia boleh menghasilkan paip besi dengan diameter lebih dari dan tebal dinding - mm. Material terutama termasuk q q #, manganese, kapasitas manganese, dll. Piawai eksekutif produk: GB / t-, GB / t-, dll. Produk ini digunakan secara luas dalam minyak, industri kimia, pemandu tumpukan dan bekalan air bandar,CendawanPipa terweld diameter besar Q550b, pemanasan, bekalan gas dan projek lain.

Tujuan pengukuran hujung paip ialah untuk mengurangi eliptiti paip berkulit dinding tebal dan pastikan ketepatan dimensi paip berkulit dinding tebal selepas mesinan. Ia terutamanya digunakan untuk kasing minyak. Bilangan kasing selepas pengukuran hujung adalah kurang, dan bilangan benang hilang pada hujung boleh meningkatkan hasil.

Ia adalah untuk memanaskan lebih daripada meningkatkan tenaga garis. Reel perlukan kualiti, bisnes jujur! Mari kita bercakap tentang produktifiti kita.

Persekitaran pemeriksaanproduk besi.

Perkuatan penyelut meningkat, formasi penyelut teruk dan perubahan pinggir teruk.

Kawalan punggung paip terkotol (dengan tebal dinding yang sama) tidak boleh melebihi % tebal dinding dan tidak lebih dari mm.


CendawanPipa terweld dinding tebal diameter besar Q460bMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja



Terkadang paip terkotol dinding tebal mempunyai dua penyweld. Mengapa ia berlaku? Ia terutama disebabkan masalah bahan mentah dan masalah pemprosesan peralatan. Lebar paip yang diperlukan oleh pelanggan tidak dihasilkan oleh kilang besi, jadi kedua-dua plat mesti dihasilkan, jadi semacam penyweld ini berlaku. Masalah utama paip kotol dinding tebal adalah penywelding. Selama pengesan cacat boleh dilakukan, penghantaran boleh dilakukan. Keperluan yang relevan lebih luas daripada produk lain. Pengesanan paip berkulid dinding tebal adalah terutamanya pengesan kesalahan ultrasonik, dan penyelamat panjang pada seksyen silinder yang sama paip berkulid tidak sepatutnya lebih dari dua. Kumpulan penyelamat punggung paip berkulid akan dihapuskan. Apabila diameter nominal lebih besar daripada, penyelamat penyelamat belakang akan dilakukan dalam paip. During pipe rolling processing the surface damage of the plate shall be prevented. Biaya yang tinggi. Pipa kotol dinding tebal berguling panas digunakan secara luas: silinder minyak, tekanan hidraulik, jambatan, gulung, dll.& amp; amp; " Berbanding dengan paip baja tanpa sayuran, koil dinding tebal mempunyai kelemahan dari biaya rendah, penghantaran cepat, memecahkan spesifikasi tetap paip baja tanpa sayuran, dll. Jabatan kualiti penyuntingan proses penyuntingan dan paip penyuntingan jenis paip tebal dinding dibuat dari plat besi atau tali besi selepas mengelilingi dan kemudian penyuntingan. Menurut bentuk penyweld, ia dibahagi menjadi paip penyweld lurus dan paip penyweld spiral. Menurut tujuan, ia dibahagi menjadi paip terwelded umum, paip terwelded galvanized, paip terwelded mengetuk oksigen, paip terwelded metrik, paip tidak bergerak, paip pam sumber dalam, paip kereta, paip pengubah, paip penywelding elektrik tebal-dinding, paip penywelding elektrik berbentuk khas dan paip penywelded spiral. Strategi pembekalan pengetahuan objektif kotak plat besi tebal dinding - kotak plat besi tebal kain kotak pader tebal kotak dinding terbentuk dengan mengelilingi plat besi atau jalur besi, dengan model elektrik pemeriksaan piawai dan kemudian dibuat dengan penyelamatan frekuensi tinggi dan penyelamatan lengkung tenggelam. Menurut bentuk penyweld, ia dibahagi menjadi paip penyweld lurus dan paip penyweld spiral. Menumenumenumenumenumenumenumenumenumenumenumenumenumenumenumenumenumenudan dibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecasecacoil. Pemeriksaan adalah ketat dan kualiti adalah keutamaan

Pelanggan pertamaProses paip tergulung tepat tembok tebal secara umum dikelilingi. Jika diameter yang diperlukan oleh pelanggan adalah sangat besar, ia sukar untuk mesin umum dan peralatan, sehingga ia diperlukan untuk menggunakan paip tergulung. Pertama, selepas plat besi dikelilingi, kemudian mengelilingi dua paip besi tergulung. Gelap juga dipanggil T- penywelding. Kadang- kadang, tembok tebal besar besi bersinar tepat perlu mengelilingi dan mengelilingi dua plat besi, Oleh itu, mungkin ada dua penyelut di tubuh paip, juga dikenali sebagai penyelut ganda. Pipa berwarna lurus dinding tebal mempunyai julat luas bahan. Selama ia adalah plat besi yang boleh diperintahkan dalam kilang besi, ia pada dasarnya OK. Masalah utama produk adalah kualiti penywelding. Kualiti penywelding menentukan secara langsung kualiti produk, jambatan, bendera dan platform offshore, struktur bangunan jarak panjang super dan menara tiang elektrik dan struktur tiang yang memerlukan perlawanan angin dan perlawanan gempa bumi.

Semasa proses pencucian, lapisan tebal besi, nikel dan kemudahan lainnya akan didepositkan pada permukaan plat lead katod, yang akan mempengaruhi konduktiviti permukaan katod tub koil baja, yang menyebabkan penurunan semasa, pembuangan negatif permukaan pencucian, dan mempengaruhi kualiti pencucian secara serius. Oleh itu, deposit-deposit di atas piring katod akan dibuang pada masa. Kadang-kadang filem tebal keras terbentuk, yang hanya boleh dibuang dengan mengetuk, kemudian dicuci bersih, untuk memastikan mengapa ada dua penyelut panjang di bahagian paip yang sama?

Perbezaan lingkungan paip terikat, pemprosesan paip dan pasangan: apabila tebal dinding paip kurang dari mm, ia adalah penyelamat jenis I; apabila tebal dinding paip lebih besar dari mm, ia adalah penyelamat jenis V; Untuk paip dengan diameter lebih dari mm dan tebal dinding lebih dari mm, jenis lain paip kokil gas adalah penywelding pantat V-groove terus menerus dan kuat. Jika penyweld ditemui cacat, penyweld mesti diseweld. Penyesuaian semula tidak lebih dari dua kali. Pasukan jangka panjang paip baja berguling panas, paip berguling tembok tebal diameter besar, paip berguling tepat tembok tebal, kasing baja, kilang paip berguling mempunyai produk lengkap dan kualiti yang baik, Harganya adalah baik. Gelap longitudinal paip pembuangan dengan bahagian silindrik yang sama tidak boleh lebih besar daripada jarak antara dua ikatan longitudinal tidak boleh kurang dari mm. Panjang lengkung templat pembukaan paip pembuangan harus / ~ I lingkungan paip / ruang diantara templat dan paip. Biar saya perkenalkan paip pembuangan piala besi piala piala pembuangan piala pembuangan. Semasa proses pembuangan, permukaan papan sirkuit akan dilindungi dari kerosakan. Bahagian-bahagian dengan bekas luka yang berat harus tanah untuk mencapai transisi dan tebal dinding bahagian tanah tidak akan kurang dari tebal dinding desain.

CendawanUntuk membuat anda memahami lebih baik kaedah pemasangan paip terikat, kilang paip terikat berikut akan memperkenalkan kaedah pemasangan paip terikat: paip terikat digunakan dan tali pinggang sutra mentah, wayar kanap putih, pengembang paip, pengendali dan alat lain digunakan untuk menyambungkan peralatan paip terikat dan paip. Kaedah ini mungkin memerlukan penyahpepijatan berulang disebabkan pengaruh besar faktor manusia. Selain itu, apabila bahan-bahan paip dan peralatan paip berbeza, disebabkan koeficien panas yang berbeza, kebocoran boleh berlaku apabila air sejuk dan panas digunakan secara alternatif.?

Pipa baja tanpa bersinar yang diprofil adalah nama umum paip baja tanpa bersinar API dengan bentuk seksyen lain kecuali paip bulat. Menurut bentuk dan saiz seksyen saluran paip baja tanpa bersinar yang diprofil, ia boleh dibahagi menjadi paip baja tanpa bersinar yang diprofil dengan tebal dinding yang sama (kod D), paip baja tanpa bersinar yang diprofil dengan tebal dinding yang tidak sama (kod BD) dan paip baja tanpa bersinar yang diprofil dengan diameter pembolehubah (kod) Pipa besi tanpa bentuk khusus digunakan secara luas dalam berbagai bahagian struktur, alat dan bahagian mekanik. Berbanding dengan paip bulat, paip bentuk khusus mempunyai masa yang besar inersi dan modulus seksyen, dan mempunyai perlahan bengkok dan torsi besar, yang boleh mengurangi berat struktur dan simpan tenaga

Pipa berguling mesti memenuhi darjah lengkung yang dinyatakan, pencerobohan wajah akhir, ketepatan, dll.