[hp709HP180518493]Izegem,Ia adalah untuk memanaskan lebih daripada meningkatkan tenaga garis. Reel perlukan kualiti, bisnes jujur! Mari kita berc

Syarikat paip penyumbat coil!

kategori Produk
Syarikat paip penyumbat coil! > Pusat Produk > IzegemPipa terweld diameter besar Q345BTrend pembangunan adalah baik
IzegemPipa terweld diameter besar Q345BTrend pembangunan adalah baik
  • produk:IzegemPipa terweld diameter besar Q345BTrend pembangunan adalah baik
  • Jenama:11
  • Pandangan:576
  • harga seunit:Boleh dirunding
  • Kuantiti pesanan minimum:
  • Jumlah Bekalan:
  • Tempoh penghantaran:Dari tarikh pembeli membayar Dihantar dalam beberapa hari
  • Sah sehingga:jangka panjang berkesan
  • masa pelepasan:
  • Penerangan pantas:Izegem,Ia adalah untuk memanaskan lebih daripada meningkatkan tenaga garis. Reel perlukan kualiti, bisnes jujur! Mari kita berc
  • 详细信息

    Ia adalah untuk memanaskan lebih daripada meningkatkan tenaga garis. Reel perlukan kualiti, bisnes jujur! Mari kita bercakap tentang produktifiti kita.

    Pengesanan tebal pengesan adalah sangat mudah, selama kaliper adalah OK. Seperti paip lain.

    IzegemPada hari-hari terakhir, pembuat paip gulung plat besi diameter besar terus beroperasi dengan perubahan kecil. Di antara mereka, pasar garis tinggi dan tumpukan kasing lattice untuk tumpukan jambatan benang di pasar Taiyuan meningkat secara signifikan dengan yuan/ton. Pada Maret di Timur Laut China, pasar Shenyang meningkat sedikit dengan yuan/ton, dan keadaan keseluruhan tetap rendah inventori, transaksi rendah dan tinggi. Diameter paip besi spiral yang dihasilkan oleh kilang kita boleh dari mm ke mm,IzegemPipa terweld Q355b, dan tebal dinding boleh dari mm ke mm. Tujuan utama: ia digunakan secara luas dalam pembangunan teknik awam seperti rumah, jambatan dan jalan. Pipa besi terweld spiral meningkat secara signifikan hari ini billet bahan mentah untuk produksi paip besi spiral adalah besi struktur karbon atau besi struktur legasi rendah selepas perawatan sedasi ia telah digunakan dengan baik dalam industri kimia dan penapisan pertanian, dan telah menyediakan sumber yang baik untuk industri transportasi dan pembinaan. According to its own structural characteristics, it has two main uses. Ia digunakan untuk pengangkutan, seperti bekalan air dan pembuangan. Berdasarkan prestasi terbaik, ia juga boleh digunakan untuk pengangkutan gas, minyak dan bahan kimia lain. Ia digunakan untuk struktur, seperti paip pemandu tumpukan dan jambatan, serta paip untuk jalan, pantai dan struktur bangunan.

    Jarak diantara dua potongan longitudinal kumpulan gulung mesti lebih besar dari mm. Dinding luar paip cabang harus panjang, dan penyelaman lingkungan tidak boleh kurang dari mm.

    RengoKetebusan dinding paip tergulung umum ialah mm dan diameter luar ialah - mm. Ia dibuat dari plat besi dengan gulung, penyelut dan membentuk secara langsung. Proses produksi paip tergulung tebal umum boleh dibahagi menjadi lukisan sejuk dan gulung panas. Proses produksi paip besi tergulung sejuk secara umum lebih kompleks daripada gulung panas. Ujian saiz gulung mesti dilakukan untuk paip kosong pertama. Jika tidak ada retak balas pada permukaan, paip bulat mesti dipotong oleh mesin memotong, Potong ke dalam kosong sekitar meter panjang. Bagaimanapun, apabila memasuki proses penyelesaian, asid akan digunakan untuk penyelesaian, dan perhatian akan diberikan sama ada bilangan besar gelembung dihasilkan di permukaan. Jika bilangan besar gelembung dihasilkan, ia menunjukkan kualiti paip baja tidak dapat memenuhi piawai balasan. Dalam penampilan, paip baja tanpa sayuran tergulung dingin lebih pendek daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, dan tebal dinding biasanya lebih kecil daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, tetapi permukaan lebih cerah daripada paip baja tanpa sayuran tembok tebal. Tidak ada terlalu kasar di permukaan, dan tidak ada terlalu banyak letupan dalam diameter. Paip tergulung dinding tebal adalah pembuat kuasa, operasi jujur, asli dan kualiti yang sama. Paip tergulung tebal tersedia dari stok, dengan spesifikasi lengkap,. Menutup dan memperkuat. Masa pemprosesan paip coil pendek dan penghantaran cepat Biaya rendah. The rolling pipe is mainly used for pipes, billboards, columns, etc.

    Fabrik paip berguling terutama menghasilkan paip berguling plat besi dan paip berguling dinding tebal. Dengan pembangunan situasi ekonomi rumahnya dan peningkatan peningkatan penyelesaian dan penyelesaian, keuntungan pemotongan NC secara perlahan-lahan dikenali. Pemotongan NC tidak hanya meningkatkan kadar piring dan kualiti produk, tetapi juga meningkatkan persekitaran kerja dan efisiensi kerja. Pada masa ini, mesin pemotong CNC yang digunakan dalam industri pemprosesan paip gulung tebal adalah kebanyakan mesin pemotong api dan plasma biasa, tetapi pemotong api murni tidak boleh memenuhi keperluan produksi modern, Pada masa ini, kebanyakan mesin pemotong CNC adalah mesin pemotong plasma CNC. Jenis mesin potong ini boleh memenuhi keperluan pemprosesan plat paip berkulit dinding tebal dan pemprosesan bahagian paip berkulit dinding tebal, jadi permintaan akan semakin besar, terutama dalam

    Pipa kotol dinding tebal dibuat dari piring besi. Pipa kotol dinding tebal boleh dibahagi menjadi paip kotol dan paip kotol dinding tebal. Ketebusan dinding paip berkulit mm dan diameter luar -mm. Ia dikelilingi, ditambah, dibuang dan dikuasai secara langsung dari piring besi. Masa pemprosesan paip coil pendek dan penghantaran cepat Biaya rendah. The rolling pipe is mainly used for pipes, billboards, columns, etc.


    IzegemPipa terweld diameter besar Q345BTrend pembangunan adalah baik



    Kesan minyak antirust pada paip kotol dinding tebal adalah kesan antirust, yang boleh membuat paip kotol dinding tebal sebagai lembut seperti yang baru untuk masa yang lama dan mengurangkan kerosakan luarnya. Ia juga boleh meningkatkan prestasi penutupnya dan memastikan tiada masalah bila mengangkut cairan. In addition, uses antirust oil to isolate the direct air of thick wall welded pipe, so it has little chance of being changed by the external situation, which increases its stable performance and safer use.

    Peranti selam penyelut digunakan untuk memastikan selam penyelut memenuhi keperluan penyelut, dan diameter paip, penyesuaian dan selam penyelut dikendalikan secara ketat.

    Teluk konveks pada permukaan gulung krimp akan dirawat. Sebelum pemprosesan berulang-ulang, permukaan peralatan akan dirawat untuk mencegah plat besi konveks dengan permukaan gulung yang tidak normal menyebabkan lubang.

    Mari kita lihat.Secara umum, tebal dinding paip berkulit mm dan diameter luar -

    Proses paip tergulung tepat tembok tebal secara umum dikelilingi. Jika diameter yang diperlukan oleh pelanggan adalah sangat besar, ia sukar untuk mesin umum dan peralatan, sehingga ia diperlukan untuk menggunakan paip tergulung. Pertama, selepas plat besi dikelilingi, kemudian mengelilingi dua paip besi tergulung. Gelap juga dipanggil T- penywelding. Kadang- kadang, tembok tebal besar besi bersinar tepat perlu mengelilingi dan mengelilingi dua plat besi, Oleh itu, mungkin ada dua penyelut di tubuh paip, juga dikenali sebagai penyelut ganda. Pipa berwarna lurus dinding tebal mempunyai julat luas bahan. Selama ia adalah plat besi yang boleh diperintahkan dalam kilang besi, yang merupakan langkah utama dalam paip gulung dinding tebal. Ia sesuai untuk lajur untuk membina struktur besi seperti bangunan, jambatan, bendera dan platform offshore, struktur bangunan jarak panjang super dan menara tiang elektrik dan struktur tiang yang memerlukan perlawanan angin dan perlawanan gempa bumi.

    Pipa kotol dinding tebal dibuat dari piring besi. Pipa kotol dinding tebal boleh dibahagi menjadi paip kotol dan paip kotol dinding tebal. Ketebusan dinding paip berkulit mm dan diameter luar -mm. Ia dikelilingi, dibuang dan dikuasai secara langsung dari piring besi. Masa pemprosesan paip coil pendek dan penghantaran cepat Biaya rendah. The rolling pipe is mainly used for pipes, billboards, columns, etc.


    IzegemPipa terweld diameter besar Q345BTrend pembangunan adalah baik



    Volum paip berkulit, paip berkulit QB paip berkulit QB, paip berkulit tembok tipis-diameter besar, paip berkulit tembok tebal-diameter besar, paip berkulit baja stainless steel, paip berkulit L, paip berkulit Mn dan produk khas lain telah meningkat secara sepadan. Dengan pembangunan situasi ekonomi rumahnya dan kecepatan peningkatan penyelesaian dan penyelesaian, tetapi juga meningkatkan persekitaran kerja dan efisiensi kerja. Pada masa ini, mesin potong NC yang digunakan dalam industri pemprosesan koil dinding tebal adalah kebanyakan mesin potong api dan plasma biasa, tetapi potong api murni tidak dapat memenuhi keperluan produksi modern. Pada masa ini, kebanyakan mesin potong NC adalah mesin potong plasma NC. Jenis mesin potong ini boleh memenuhi keperluan pemprosesan plat paip berkulit tembok tebal dan pemprosesan bahagian paip berkulit tembok tebal,IzegemQ355b reel, jadi permintaan akan semakin besar, yang terutama diselarang dalam: % industri pemprosesan paip berkulit tembok tebal dikembangkan adalah mesin pemotong kawalan digital, dan hanya % adalah pemotong manual; Mesin pemotong CNC hanya menganggap sebahagian dari keseluruhan penyosongan. %, yang mana proporsi pemotongan plasma NC kecil. Dalam produksi industri, pemotongan panas paip kotol dinding tebal biasanya termasuk pemotongan gas, pemotongan plasma, pemotongan laser dan sebagainya. Among them, plasma cutting has a wider cutting range than gas cutting Lebih efisien. Teknologi pemotong plasma yang baik dekat dengan pemotong laser dalam kualiti pemotong bahan permukaan, sejak pembangunan berhasil Amerika Syarikat di tengah-tengah tahun -an, pemotongan plasma telah berkembang dengan cepat. Dengan pembangunan cepat teknologi komputer dan digital, pemotongan NC juga sedang berkembang, yang meningkatkan ketepatan mesin. Ia menunjukkan keuntungan besar dalam menyelamatkan bahan-bahan dan meningkatkan produktifiti kerja. Ini membawa kepada pembangunan teknologi pemotongan plasma dari manual atau semi-automatik ke NC yang telah menjadi salah satu arah utama teknologi pemotongan NC. Teknologi pemotongan plasma NC adalah set teknologi teknologi teknologi-teknologi-teknologi-teknologi-teknologi-teknologi-teknologi-teknologi-teknologi-teknologi-teknologi-teknologi-teknologi-plasma dan teknologi bekalan tenaga inverter. Pembangunannya berdasarkan kemajuan umum komputer, kajian karakteristik plasma arc, elektronik ten Teknologi pemotongan CNC bermula pada tahun -an, dan teknologi pemotongan plasma CNC kemudian. Namun, baru-baru ini, beberapa universiti rumahnya, institut kajian dan penghasil telah mempelajari teknologi pemotongan plasma NC dan secara perlahan-lahan dikembangkan dan menghasilkan berbagai spesifikasi peralatan pemotongan plasma NC mengecilkan ruang teknologi lanjut asing. tanda lama, harga

    Interpretasi dan pengamatanProses pemanasan seluruh kola dinding tebal atau kawasan penywelding sebelum penywelding dipanggil pemanasan awal. Untuk besi dengan gred kuasa penywelding tinggi, ia mempunyai tendangan penyerakan, bahan, terutama konduktiviti panas yang baik penywelding dan tebal besar. Apabila suhu persekitaran di sekitar kawasan penywelding terlalu rendah, besi jalur ditambah perlu untuk memanaskan penyerakan sebelum penywelding.

    Sebelum membentuk, dipotong, dipotong, dibersihkan permukaan, dipindahkan dan dibelakang.

    Tindakan teknik utama untuk trend penkerasan rendah

    IzegemKetebusan dinding paip berkulit seperti paip berkulit berada di bawah mm dan diameter luar -mm. Ia dibuat dari plat besi dengan menggulingkan, penyelut, membentuk, kongsi punggung dan pembuangan rebar secara langsung. Pipa coil mempunyai ciri-ciri masa pemprosesan pendek, penghantaran cepat dan biaya rendah. The rolling pipe is mainly used for pipes, billboards, columns, etc.

    Plat besi atau tali besi adalah bengkok dan kemudian menyala untuk membentuk kolam dinding tebal. According to the welding form, it is divided into straight seam welded pipe and spiral welded pipe. Menurut tujuan, ia dibahagi menjadi paip penywelded biasa, paip penywelded galvanized, paip penywelded oksigen meletupkan oksigen, lengan wayar, paip penywelded metrik, paip berguling, paip pam sumber dalam, paip kereta, paip pengubah, paip dinding-tipis penywelded, paip penywelded dan paip penywelded spiral. Pipa coil didedikasikan untuk produksi paip coil cincin panjang dan paip tekanan besi, dan diubahsuai mengikut spesifikasi yang sama peralatan rolling tradisional. Fungsi meningkatkan parameter peralatan paip baja spiral dengan % mengisi ruang yang peralatan gulung tradisional asal tidak boleh menghasilkan. Ia boleh menghasilkan paip besi dengan diameter atau lebih dan tebal dinding - mm. Bahan ini mengandungi Q, Q, , manganese, kapasitas manganese, dll. Standard eksekutif produk termasuk: GB / t-, GB / t-, dll. Produk ini digunakan secara luas dalam minyak, bahan kimia, transportasi gas alam,IzegemPipa penyumbat dinding tebal 45# diameter besar, pemandu tumpukan, bekalan air bandar, pemanasan, bekalan gas dan projek lain. Apabila paip berkulit lebih besar dari mm dua penyelamat longitudinal dibenarkan, dan tidak boleh lebih besar dari mm. . Perkongsian longitudinal bagi kongsi mm jauh dari hujung paip tidak boleh lebih besar dari mm. . Bahagian lain tidak boleh lebih besar dari mm. . Perbezaan menegak diantara muka hujung paip berkulit dan garis tengah tidak boleh lebih besar dari peratus diameter luar paip dan tidak boleh lebih besar dari mm. Perbezaan keseluruhan tidak boleh melebihi m m / m. penyelesaian tidak boleh menjadi paip berbentuk dua sisi. Apabila diameter nominal lebih besar atau sama dengan mm, disarankan untuk menutup dan menutup paip. Untuk mendapatkan pembersihan seragam yang lebih baik dan distribusi kasar, saiz partikel dan rancangan nisbah ejen cuci sangat penting. Kekasaran terlalu besar, yang mungkin menyebabkan lapisan anti-kerosakan menjadi lebih tipis pada puncak laluan awan. At the same time, because the cloud path is too deep, bubbles are easy to form in the process which seriously affects the performance of the layer.