[hp709HP180518493]Harelbeke,Oleh kerana saiz tumpuan bagi gabungan longitudinal dan lingkungan paip berguling panas berbeza, perlu mengesahkan sama

Syarikat paip penyumbat coil!

kategori Produk
Syarikat paip penyumbat coil! > Pusat Produk > HarelbekePipa terweld diameter besar Q550bCara mengatasi kegagalan permulaan
HarelbekePipa terweld diameter besar Q550bCara mengatasi kegagalan permulaan
  • produk:HarelbekePipa terweld diameter besar Q550bCara mengatasi kegagalan permulaan
  • Jenama:11
  • Pandangan:320
  • harga seunit:Boleh dirunding
  • Kuantiti pesanan minimum:
  • Jumlah Bekalan:
  • Tempoh penghantaran:Dari tarikh pembeli membayar Dihantar dalam beberapa hari
  • Sah sehingga:jangka panjang berkesan
  • masa pelepasan:
  • Penerangan pantas:Harelbeke,Oleh kerana saiz tumpuan bagi gabungan longitudinal dan lingkungan paip berguling panas berbeza, perlu mengesahkan sama
  • 详细信息

    Oleh kerana saiz tumpuan bagi gabungan longitudinal dan lingkungan paip berguling panas berbeza, perlu mengesahkan sama ada sisi dalaman naik sebelum plat berguling untuk memastikan keperluan arah tumpuan.

    Kawalan punggung paip terkotol (dengan tebal dinding yang sama) tidak boleh melebihi % tebal dinding dan tidak lebih dari mm.

    HarelbekeMaterial paip berkulit dinding tebal adalah #, #, #, # dipanggil paip baja biasa dan paip baja legasi.

    Tekanan penyelesaian kerana lengkung penyelesaian adalah konik, dan tekanan penyelesaian secara langsung mempengaruhi panjang lengkung. Oleh itu, proses produksi paip terkotol dinding tebal boleh dibahagi menjadi lukisan sejuk dan menggulingkan panas. Proses produksi paip baja terkotol sejuk secara umum lebih kompleks daripada menggulingkan panas. Ujian saiz gulung mesti dilakukan untuk paip kosong terlebih dahulu. Jika permukaan tidak bertindak kepada retak, paip bulat mesti dipotong oleh mesin memotong untuk memotong kosong dengan panjang sekitar meter. Bagaimanapun, apabila memasuki proses penyelesaian, asid akan digunakan untuk penyelesaian, dan perhatian akan diberikan sama ada bilangan besar gelembung dihasilkan di permukaan. Jika bilangan besar gelembung dihasilkan, ia menunjukkan kualiti paip baja tidak dapat memenuhi piawai balasan. Dalam penampilan, paip baja tanpa sayuran tergulung dingin lebih pendek daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, dan tebal dinding biasanya lebih kecil daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, tetapi permukaan lebih cerah daripada paip baja tanpa sayuran tembok tebal. Tidak ada terlalu kasar di permukaan, dan tidak ada terlalu banyak letupan dalam diameter. Paip tergulung dinding tebal adalah pembuat kuasa, petikan, operasi jujur, asli dan kualiti yang sama. Paip tergulung tebal tersedia dari stok,. Dengan meningkat tenaga penywelding, panjang lengkung lengkung meningkat julat bergerak titik lengkung mengembangkan, kolam penyweld mengembangkan, dan formasi penyweld yang lebih lebar akan diperoleh. Jika penywelding dilakukan dalam kedudukan mengufuk, ia hanya akan mengubah lebar penyweld tanpa mempengaruhi penggantian pinggir penyweld. Namun, penyelamatan luaran paip penyelamatan spiral dilakukan pada cerun, dan logam penyelamatan cair akan mengalir secara lateral di bawah tindakan graviti. Kami khusus untuk menyediakan paip besi berguling panas, kojil dinding tebal diameter besar kojil tembok tebal lurus, kaos besi dan jaminan kualiti kilang berguling paip. Pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi semasa aktiviti keutamaan. Ia boleh dilihat bahawa semakin besar voltaj penywelding, semakin luas kolam cair, semakin serius trend aliran sisi logam penyweld akan, * yang akhirnya akan membawa ke aliran bias logam penyweld.

    Wad RawahPerkuatan penyelut meningkat, formasi penyelut teruk dan perubahan pinggir teruk.

    Dalam pendek, paip baja tergulung panas adalah paip baja tembok tebal khusus tergulung dengan plat baja di bawah keadaan pemanasan. Here, hot coiling refers to heating to coil the steel plate. Maksudnya akan ditentukan dengan paip baja tergulung sejuk.

    Jarak diantara dua potongan longitudinal bagi kumpulan gulung mesti lebih besar dari mm. Jarak antara dinding luar paip cabang dan penyelaman tidak boleh kurang dari mm.


    HarelbekePipa terweld diameter besar Q550bCara mengatasi kegagalan permulaan



    Saiz penyelesaian mempunyai pengaruh besar pada kualiti paip besi tergulung. Saiz penyelesaian terutamanya termasuk parameter proses penyelesaian bentuk penyelesaian wayar dan parameter kedudukan, aliran aliran, paip besi terweld frekuensi tinggi spiral untuk transmisi cairan tekanan, paip besi terweld frekuensi tinggi spiral yang weld dengan kaedah penyweld lap frekuensi tinggi, dan paip besi terweld frekuensi tinggi spiral untuk transmisi cairan tekanan. Pipa besi mempunyai kapasitas yang mengandungi tekanan yang kuat plasticiti yang baik dan mudah untuk mengelilingi dan memproses. Pipa besi terweld lengkung spiral selam lengkung untuk transmisi cair tekanan rendah umum dibuat dari penywelding lengkung selam secara automatik dua sisi atau paip besi terweld lengkung selam satu sisi untuk transmisi cair tekanan rendah umum seperti air, gas udara dan uap. Dengan rancangan dan pembinaan banyak projek saluran paip utama, besi saluran paip deformasi besar, Produk nilai-tambahan tinggi seperti bengkok panas grad tinggi dan perlengkapan paip suhu rendah tebal. Pipa besi terweld Q dan klasifikasi piawai: pipa besi terweld lengkung spiral selam lengkung untuk pemindahan cairan tekanan) terutamanya digunakan untuk mengangkut minyak, menunjukkan kompetitif pasar yang baik dan permintaan pasar yang besar. Namun, perusahaan rumah telah membuat kemajuan perlahan dalam mengembangkan siri produk ini. Mereka patut mengembangkan tali paip bernilai-tambahan tinggi dan deformasi besar besi besi dan besi bengkok panas yang sesuai untuk aplikasi industri Steel untuk perlengkapan paip suhu rendah untuk stesen saluran paip, X selam lurus lengkung paip dan selam spiral. Jia Qifeng, pengurus Jabatan, selamat datang bila-bila masa!

    Apabila diameter nominal lebih besar daripada atau sama dengan mm, penywelding belakang akan dilakukan dalam paip.

    konsumThe latter stage is called unloading regression. At this time, the sector continues to retract from the circumferential position of the rewind pipe before rewinding, and will eventually reach the initial expanding position, which is the small shrinking diameter of the sector required by the expanding process. Dalam aplikasi praktik, dalam pemudahan proses, tiga langkah boleh digabung dan dipudahkan, yang tidak mempunyai kesan pada kualiti pengembang paip besi. Bagaimana menghitung berat per meter koil besi? koil besi milik paip besi, jadi ia digabung dengan formula umum apabila melaksanakan berat teori.

    Gelap longitudinal bahagian barel yang sama dari paip berkulid tidak boleh lebih besar dari .

    Fabrik paip berguling terutama menghasilkan paip berguling plat besi dan paip berguling dinding tebal. Dengan pembangunan situasi ekonomi rumahnya dan peningkatan peningkatan penyelesaian dan penyelesaian, keuntungan pemotongan NC secara perlahan-lahan dikenali. Pemotongan NC tidak hanya meningkatkan kadar piring dan kualiti produk, tetapi juga meningkatkan persekitaran kerja dan efisiensi kerja. Pada masa ini, mesin pemotong CNC yang digunakan dalam industri pemprosesan paip gulung tebal adalah kebanyakan mesin pemotong api dan plasma biasa, tetapi pemotong api murni tidak boleh memenuhi keperluan produksi modern, Pada masa ini, kebanyakan mesin pemotong CNC adalah mesin pemotong plasma CNC. Jenis mesin potong ini boleh memenuhi keperluan pemprosesan plat paip berkulit dinding tebal dan pemprosesan bahagian paip berkulit dinding tebal, jadi permintaan akan semakin besar, tetapi masih ada ruang yang sangat jelas dengan negara asing, terutama dalam


    HarelbekePipa terweld diameter besar Q550bCara mengatasi kegagalan permulaan



    Gelang pengalihan sebagai berikut (unit: mm): diameter nominal & amp; amp; lt; hingga hingga hingga hingga perimeter Perbezaan & plusmn; ± ± ± ± ovalitas ialah % dari diameter luar, dan kualiti tidak lebih dari koil plat baja dipengaruhi dengan besar oleh saiz penyelut, terutama termasuk faktor komprensif seperti parameter proses penyelut bentuk wayar penyelut dan parameter kedudukan, aliran aliran, paip berguling tembok tebal diameter besar, paip berguling tepat tembok tebal, kasing baja,HarelbekePipa kotol dinding tebal diameter besar Q235B, kilang paip berguling, brand lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Kadang-kadang terdapat dua penyweld untuk paip tembok tebal diameter besar. Mengapa ini berlaku? Ia terutama disebabkan masalah pemprosesan bahan mentah dan peralatan. Plat besi dengan lebar yang diperlukan paip penyweld diameter besar yang diperlukan oleh pelanggan tidak dihasilkan oleh kilang besi, jadi dua plat mesti penyweld, jadi jenis penyweld ini berlaku. Masalah utama paip kotol dinding tebal diameter besar adalah penywelding. Selama pengesan cacat boleh dilakukan, penghantaran boleh dilakukan. Keperluan yang relevan lebih luas daripada produk lain. Pengesanan paip berkulid dinding tebal-diameter besar adalah terutamanya pengesan kekurangan ultrasonik, dan penyelaman longitudinal pada seksyen barel yang sama paip berkulid tidak sepatutnya lebih dari dua. Kumpulan penyelamat punggung paip berkulid akan dihapuskan. Apabila diameter nominal lebih besar daripada, penyelamat penyelamat belakang akan dilakukan dalam paip. During pipe rolling processing, the surface damage of the plate shall be prevented.

    Skala diameter luar paip berkulit - mm. Pipa coil digunakan secara luas: silinder minyak, hidraulik, roller, dll. Pipa berguling dikelilingi, terweld, bentuk, disahkan, cacat dikesan dan dihantar dalam keadaan pemanasan plat besi. Kadang-kadang, dinding dengan tebal relatif tebal memerlukan pemanasan sekunder. Ia dikecualikan oleh diameter luar kecil dan tebal dinding seragam. Pertama-tama, ia dibahagi menjadi paip penywelded biasa,HarelbekePipa terweld Q550b, paip penywelded galvanized, paip penywelded oksigen meletupkan oksigen, lengan wayar, paip penywelded metrik, paip berguling, paip pam sumber dalam, paip kereta, paip pengubah, paip dinding-tipis penywelded, paip coil cincin panjang dan paip tekanan besi, dan diubahsuai mengikut spesifikasi yang sama peralatan rolling tradisional. Fungsi meningkatkan parameter peralatan paip baja spiral dengan % mengisi ruang yang peralatan gulung tradisional asal tidak boleh menghasilkan. Ia boleh menghasilkan paip besi dengan diameter atau lebih dan tebal dinding - mm. Bahan ini mengandungi Q, Q, , manganese, kapasitas manganese, dll. Standard eksekutif produk termasuk: GB / t-, GB / t-, dll. Produk ini digunakan secara luas dalam minyak, bahan kimia, transportasi gas alam, pemandu tumpukan, bekalan air bandar, pemanasan, bekalan gas dan projek lain. Apabila paip berkulit lebih besar dari mm, dua penyelamat longitudinal dibenarkan, dan ruang lebih besar dari mm.

    HarelbekeLipat paip yang dikelilingi bulat akan dikelilingi. Panjang lengkung lingkaran kalibrasi koil mesti / hingga / lingkaran paip, dan ruang antara sampel dan paip mesti sesuai

    Secara singkat, piawai penggunaan paip baja berkulit sangat penting, dan titik-titik di atas boleh dijelaskan secara rasional. Untuk maklumat paip baja tergulung kita mari kita katakan begitu banyak hari ini.

    Ia adalah untuk memanaskan lebih daripada meningkatkan tenaga garis. Reel perlukan kualiti, bisnes jujur! Mari kita bercakap tentang produktifiti kita.