[hp717HP127443542]Apabila menggunakan proses ini, titik kunci berikut patut diperhatikan: semasa proses penywelding, sudut yang termasuk betul diantara pengendali penywelding, wayar penywelding dan penywelding patut

Syarikat tali tali pinggang besi tanpa beku!

kategori berita
Syarikat tali tali pinggang besi tanpa beku! > Pusat Berita > Valdivia304 stainless steel decorative pipeApa kelebihan prestasi yang unik
Valdivia304 stainless steel decorative pipeApa kelebihan prestasi yang unik
masa pelepasan:2022-10-14   Pandangan:310   Kembali kepada senarai

Apabila menggunakan proses ini, titik kunci berikut patut diperhatikan: semasa proses penywelding, sudut yang termasuk betul diantara pengendali penywelding, wayar penywelding dan penywelding patut disimpan. Sudut penyelut ideal bagi teksel pengendali penywelding ialah & deg; & mdash; & deg;, betulkan suhu kolam cair, ubah sudut termasuk diantara pengendali penyelut dan penyelutan, ubah kelajuan penyelutan, dll. untuk mengubah suhu kolam cair, supaya memastikan Formasi penyweld yang indah (lebar seragam tiada kongsi, kongsi dan cacat lain) Semasa operasi, arus mesti sedikit lebih besar daripada wayar penyeludupan inti kuat, dan kendali penyeludupan mesti sedikit disesuaikan untuk mempercepat pemisahan besi cair dan penutup aliran cair, supaya memudahkan pengawasan kolam cair dan penetrasi; apabila mengisi wayar penyeludupan,ValdiviaTuba yang diperiksa dari besi tidak stainless, ia mesti dihantar ke tempat kolam cair dan ditekan ke dalam sedikit untuk memastikan penetrasi dan mencegah kongaw; semasa penyeludupan wayar penyeludupan mesti dihantar dan diambil secara peribadi, dan wayar penyeludupan sentiasa dijamin Under the protection of argon to prevent the end of the welding wire from being oxidized and affect the welding quality; pay attention to the welding quality of the arc and arc stop, and the spot weld shall be polished to & deg; the slope shall be gentle, and pay attention to the defects such as arc pit and shrinkage hole during arc stop.

Model & mdash; Kekuatan tinggi alat pemotong baja, dengan kandungan karbon sedikit lebih tinggi, boleh mendapatkan kekuatan hasil lebih tinggi selepas rawatan panas yang sesuai, dan kesukaran boleh mencapai jam. Ia milik baja yang tidak stainless keras. Contoh aplikasi biasa ialah & ldquo; Pedang mencukur & rdquo;. Terdapat tiga model umum: C dan f (mudah diproses).

ValdiviaPemilihan plat besi tidak stainless harus mempertimbangkan keadaan operasi, seperti operasi manual atau operasi automatik prestasi dan jenis tekan panas, dan keperluan kualiti untuk bahan-bahan, seperti keras, cahaya, dll. Setiap kali plat besi baru dipilih, ia tidak boleh terlalu besar untuk menghalang paip keluar dari pusingan.

SkernevicePipa baja besi yang tidak tersusun dan pipa baja besi yang tidak tersusun untuk struktur mekanik pipa baja besi yang tidak tersusun untuk paip besi yang tidak tersusun biasa untuk kotak, pipa baja yang tidak tersusun untuk penukar panas dan pipa baja yang tidak tersusun untuk industri kimia (crnit) qhyad crnimosi paip baja tanpa selai besi ganda. baja tanpa selai terutamanya digunakan dalam industri kereta, menganggap lebih dari % daripada keseluruhan konsumsi dari baja tanpa selai kereta, dan % adalah baja tanpa selai feritik. Gas keluar yang dihasilkan oleh enjin kereta adalah dari belakang paip masuk,ValdiviaDinding tipis tabung baja tanpa beku, paip depan,ValdiviaPipa besi tidak stainless DN50, selai, penyukar dan paip tengah. Gred besi umum sistem keluar adalah L l, dll. ia terutama digunakan dalam kereta Pipa terweld besi tanpa daun. Dikira paip besi tanpa daun yang digunakan dalam kereta api menghasilkan kira- kira % konsumsi paip besi tanpa daun di seluruh turun. L paip besi tanpa daun, paip besi tanpa daun dan paip besi tanpa daun L disediakan untuk masa yang lama. Produk lengkap, kualiti yang baik dan harga yang baik. Nisbah penggunaan paip besi tanpa daun dan paip welded adalah kira- kira : .

Several kinds of stainless steel backing welding used for stainless steel backing welding usually adopt TIG process. According to the actual situation of the site, professional L stainless steel pipe, old brands L stainless steel pipe and other special products, with advantages in price and guaranteed quality. We can use the following four kinds of backing welding.

Pipa besi tanpa tahi boleh dibahagi ke dalam siri CR ( Series), siri Cr Ni ( Series), paip besi yang tidak bersayap dan besi yang tidak bersayap ferritik menurut struktur matriks. Kandungan krom % ~ %. Its corrosion resistance, toughness and weldability increase with the increase of chromium content, and its chloride stress corrosion resistance is better than other kinds of stainless steel.

Dalam gred besi Jepun (Seri JIS), besi struktur biasa berkomponen terutama dari tiga bahagian, yang mewakili bahan, seperti P (plat) mewakili plat, t (tub) mewakili tub, dan K (kogu) mewakili alat; Bahagian ketiga mewakili nombor karakteristik, yang biasanya kekuatan tegangan rendah. Contohnya: SS & mdash& mdash; Satu s mewakili besi, dan s kedua mewakili & ldquo; Struktur & rdquo; (struktur), adalah kekuatan tegangan batas bawah MPa, dan seluruhnya mewakili besi struktur biasa dengan kekuatan tegangan MPa.

Penolakan korrosion adalah sama, disebabkan ventilasi dari pusat penyelut, paip ventilasi akan ditarik dengan cepat pada pautan penyegelan kemudian, dan argon sisa di dalam digunakan untuk perlindungan, supaya cepat selesaikan bawah dan menutup mulut.

Pada masa yang sama, Menteri pembangunan meletakkan penting besar kepada aplikasi paip besi yang tidak stainless. Standard industri paip air baja stainless steel telah dikeluarkan dan dilaksanakan pada tahun . Kementerian pembinaan telah mengeluarkan dokumen mengenai spesifikasi teknikal dan set pemasangan teknikal saluran paip, yang sedang disediakan oleh Universiti Tongji. Semua jenis plat baja inox, koil baja inox tali pinggang baja inox dan paip baja inox adalah layak. Selamat datang untuk penyelidikan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama! Pada masa ini, Guangdong, Zhejiang, Jiangsu dan tempat lain, dan produk telah menjadi dewasa. Oleh itu masa untuk aplikasi telah tiba.

Model & mdash; Tambahan sulfur meningkatkan prosesibiliti bahan.


Valdivia304 stainless steel decorative pipeApa kelebihan prestasi yang unik



Kedua, pengeboran geologi, industri kimia, industri pembinaan, industri mesin, pesawat dan pembinaan kereta api, kotak, peralatan perubatan, peralatan dan pembinaan basikal juga memerlukan sejumlah besar paip besi. Dengan pembangunan teknologi baru seperti tenaga atom, roket, rudal dan industri angkasa udara, paip besi yang tidak rusak bermain peran yang semakin penting dalam industri pertahanan negara, sains dan teknologi dan pembinaan ekonomi.

Garansi kreditBentuk seksyen paip baja stainless boleh dibahagi menjadi paip bulat dan paip bentuk istimewa mengikut bentuk seksyen. Tuba bentuk khas termasuk tub segiempat, tub rombik, tub eliptik, tub heksagonal, alat dan bahagian mekanik. Berbanding dengan paip bulatan, paip bentuk istimewa biasanya mempunyai masa yang besar inersi dan modulus seksyen, dan mempunyai perlahan bengkungan dan torsi yang besar, yang boleh mengurangkan berat struktur dan menyelamatkan besi.

Untuk memastikan bahawa ciri-ciri mekanik seperti kekuatan hasil, kekuatan tegangan, panjang dan kesukaran berbagai-bagai koil baja tidak stainless memenuhi keperluan, koil baja tidak stainless mesti mengalami rawatan panas seperti penyelesaian rawatan penyelesaian dan rawatan penuaan sebelum penghantaran. Keperlawanan korosi koil besi yang tidak bersamaan bergantung pada komposisi legasinya (krom, nikel, titanium, silikon, aluminum, dll.) dan struktur dalaman koil besi yang tidak bersamaan,

tanggungjawab kalender adalah bahawa tali besi yang dilengkapi hitam, garis bakar yang dihancurkan, dan bocoran ammonia akan menyebabkan rust. . Tanggungjawab kilang besi adalah bahawa pelukis dan trachoma tali besi akan menyebabkan rust. Bahan bawah standar akan menyebabkan rust. tanggungjawab kalendar ialah bahawa tali besi yang dipanggang hitam, garis bakar yang dipanggang, dan bocoran ammonia akan menyebabkan rust. . Tanggungjawab pembuat paip: penyelamat dalam pembuat paip dipilih kasar, yang akan menyebabkan rust.

ValdiviaPipa besi yang tidak berdiri, yang dimakan dan digunakan pada akhir tahun -an, adalah kumpulan kelahiran semula yang muncul dalam julat paip hari ini. Pipa besi tidak berdiri adalah kekal dan telah dikenali oleh komuniti jurutera, dan pihak-pihak berkaitan bermula dari mengurangi tebal dinding dan wang, untuk memudahkan pelaksanaan lanjut. Untuk mempromosikan paip baja stainless steel, sejak tahun -an, China telah mula mengurangi tebal dinding dan biaya; Nisbah diameter tinggi ke dinding dan ketepatan tinggi & rdquo; Kesan teknik paip baja tidak bersamaan membuat paip baja tidak bersamaan kehilangan aplikasinya dan berkembang dengan cepat. Terdapat pelbagai mod sambungan paip baja tidak stainless. Jenis jarang perlengkapan paip termasuk jenis kontraksi, jenis pemampatan, jenis kesatuan, jenis tolak, jenis benang tolak, jenis penyelamatan soket, sambungan flange kesatuan, jenis penyelamatan dan mod sambungan seri berasal yang menggabungkan penyelamatan dengan sambungan tradisional. Kaedah sambungan ini mempunyai julat aplikasi yang berbeza menurut prinsip mereka, tetapi kebanyakan daripada mereka adalah selesa, tegas dan dipercayai. Cincin penyegelan atau bahan gasket yang digunakan untuk sambungan adalah sebahagian besar karet silikon, karet nitril dan EPDM yang memenuhi keperluan spesifikasi negara, yang menghapuskan risau pengguna. Dalam pembangunan sistem paip bekalan air, disebabkan sejarah yang indah paip besi galvanized, semua jenis paip plastik baru dan paip komposit telah hilang dan dikembangkan dengan cepat, tetapi mereka jauh dari memenuhi keperluan sistem paip bekalan air dan keperluan negara untuk air minum dan kualiti air berkaitan. Dalam air minum langsung, sistem paip besi yang tidak bersamaan adalah salah satu yang terbaik. Saat ini, hotel dan tempat awam di aras antarabangsa telah dilengkapi atau dilengkapi dengan saluran paip air minum langsung. Dalam kebanyakan kes, paip baja inox mempunyai lebih keuntungan, terutama paip baja inox dengan tebal dinding hanya . ~ mm mempunyai ciri-ciri keselamatan, kepercayaan, sanitasi, perlindungan persekitaran, ekonomi dan perlindungan dalam sistem air minum kualiti tinggi, sistem air panas dan sistem bekalan air yang meletakkan keselamatan dan sanitasi terlebih dahulu. Ia telah dibuktikan oleh teori jurutera di rumah dan di luar negeri bahawa ia bukan sahaja salah satu paip baru, penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran dengan fungsi komprensif yang baik bekalan air, tetapi juga paip bekalan air yang sangat kompetitif, yang akan bermain peran yang tidak sama dalam memperbaiki kualiti air dan memperbaiki standar hidup orang.

Pertama-tama, mari kita faham apa itu besi yang tidak stainless. Juga dikenali sebagai besi yang resisten asad yang tidak stainless. Dalam aplikasi praktik, besi yang menentang medium kerosakan lemah sering dipanggil besi yang tidak stainless, sementara besi yang menentang medium kimia dipanggil besi yang menentang asid. Sebab perbezaan dalam komposisi kimia antara kedua-dua, yang pertama tidak perlu menolak kerosakan medium kimia, sementara yang kedua-duanya biasanya tidak bersih. Keperlawanan korosi dari besi yang tidak stainless bergantung pada unsur legasi yang ada dalam besi. Chromium ialah unsur asas bagi besi yang tidak stainless untuk mendapatkan perlawanan korosi. Apabila kandungan krom dalam besi mencapai kira- kira %, krom bereaksi dengan oksigen dalam medium korosif untuk membentuk filem oksid tipis (filem pasipasif diri) di permukaan besi, yang boleh mencegah korosi lanjut matriks besi. Selain krom, unsur legasi yang biasanya digunakan termasuk nikel, molybdenum, titanium, niobium, tembaga, nitrogen, dll., untuk memenuhi keperluan pelbagai penggunaan pada mikrostruktur dan ciri-ciri besi yang tidak stainless.

Oleh kerana belakang tidak dipenuhi dengan argon, keuntungannya adalah jelas, terutama untuk kesederhanaan dan biaya rendah, yang sesuai untuk pemasangan di lokasi pembinaan. Namun, disebabkan ciri-ciri strukturnya, wayar penywelding bentuk aliran mempunyai keperluan tinggi untuk penywelder semasa operasi, dengan kelajuan penyediaan wayar cepat dan keperluan penyediaan wayar tinggi. Ia sukar untuk menguasai. penywelder seharusnya dilatih khusus dan berkahwin sebelum mereka boleh berpartisipasi dalam penywelding di Yangba, Nanjing Dan lokasi pembinaan asing, kami telah berjaya memecahkan masalah yang Argon tidak boleh melewati melalui port persimpangan dan perbaikan.