[hp717HP127443542]Besi yang tidak staf mempunyai dua klasifikasi: satu dibahagi menjadi besi yang tidak staf krom dan besi yang tidak staf nikel krom mengikut ciri-ciri unsur legu; Yang lainnya dibahagi menjadi m besi

Syarikat tali tali pinggang besi tanpa beku!

kategori berita
Syarikat tali tali pinggang besi tanpa beku! > Pusat Berita > Cauquenes316 tabung kuasa dua baja tidak stainlessAnalisis trend dasar yang relevan
Cauquenes316 tabung kuasa dua baja tidak stainlessAnalisis trend dasar yang relevan
masa pelepasan:2022-10-16   Pandangan:199   Kembali kepada senarai

Besi yang tidak staf mempunyai dua klasifikasi: satu dibahagi menjadi besi yang tidak staf krom dan besi yang tidak staf nikel krom mengikut ciri-ciri unsur legu; Yang lainnya dibahagi menjadi m besi stainless f besi stainless,Cauquenes430 besi stainless magnetik, besi stainless, dan A-F besi stainless duplex menurut mikrostruktur besi dalam keadaan normal.

Kerekatan tekanan (SCC) merujuk kepada kerekatan yang disebabkan oleh tindakan kombinasi tekanan tekanan tekanan (terutama tekanan tekanan) dan kerosakan besi yang tidak berduri austenitik Besi stainless austenitic cenderung untuk tekanan korosion dalam media korosif yang mengandungi ion klorid. Apabila kandungan Ni mencapai % - %, ia adalah perusahaan jangka panjang yang terlibat dalam plat steel stainless, coil steel stainless, tali steel stainless dan paip steel stainless. Selamat datang untuk berkonsultasi. Tenderasi tekanan korosion bagi besi stainless austenitic adalah sangat besar. Teruskan meningkatkan kandungan Ni kepada ~ %, dan cenderasi korosion tekanan secara perlahan-lahan menurun sehingga ia hilang.

CauquenesPerbezaan rawatan permukaan: rawatan permukaan biasanya dibahagi menjadi pencerahan, lukisan wayar dan lukisan wayar,CauquenesPipa 201 baja tanpa stainless steel, biaya per ton akan meningkat dengan yuan.

Seri & mdash; Besi selai krom yang tahan panas.

Batu PahatApabila paip besi yang tidak stainless dengan wayar penywelding inti yang kuat dibuat awal, persatuan penywelding biasanya boleh diputar untuk penywelding, dan ventilasi sangat mudah. Pada masa ini, plat penghalang biasanya digunakan untuk blok kedua-dua sisi persatuan penywelding dalam paip, dan penywelding bawah dilakukan untuk melindungi ventilasi (lihat Jadual ), dan luar diblok dengan kain yang melekat.

Hanya kertas soluble atau kombinasi kertas soluble dan plat blok digunakan untuk memblok perlindungan ventilasi (iaitu wayar penywelding inti kuat + TIG + kertas soluble air)

Selepas itu, besi kedua yang digunakan secara luas terutama digunakan dalam industri makanan,Cauquenes316 plat besi stainless berguling sejuk, industri farmaceutik dan peralatan bedah. Menambah molibdenum membuatnya mendapatkan struktur khusus yang menentang korrosion. Kerana ia mempunyai resistensi korrosion klorid yang lebih baik daripada paip besi tidak stainless, ia juga digunakan sebagai & ldquo; besi laut & rdquo;. SS biasanya digunakan dalam peralatan pemulihan bahan bakar nuklear. Grade stainless steel Pipa besi biasanya juga memenuhi aras aplikasi ini.


Cauquenes316 tabung kuasa dua baja tidak stainlessAnalisis trend dasar yang relevan



All steel with openings at both ends and hollow sections, and with a large ratio of length to section perimeter, can be called steel pipe. When the ratio of length to section perimeter is small, it can be called pipe section or tubular fittings, which belong to the category of pipe products.

Untuk mencegah keberadaan pori penywelding, bahagian penywelding mesti dibersihkan jika ada rust, noda minyak, dll.

Steel inox austenitic austenitic dikembangkan untuk mengatasi kekurangan perlawanan korosion dan kelemahan besi inox martensitic. Komposisi as as adalah crl% dan Ni%, yang disebut sebagai baja - untuk pendek. Karakteristiknya ialah kandungan karbon kurang dari .%, dan struktur austenit fasa tunggal diperoleh oleh kombinasi Cr dan Ni.

Penjagaan peralatanTindakan untuk meningkatkan kualiti penywelding paip baja inox untuk memastikan permukaan luar paip baja inox tidak rosak dan dibersihkan, penyelamatan paip baja inox patut dikuasai dalam setiap proses penggunaan, terutama termasuk tiga aspek berikut: pemprosesan dan penggunaan paip baja inox patut mempunyai workshop penggunaan istimewa (papan kayu digunakan dengan baik) , menghindari platform mesinan dari besi yang tidak stainless austenitic dan besi karbon atau overhead yang kuat.

Suhu kristalisasi semula berubah dengan pembolehubah bentuk. Apabila pembolehubah bentuk adalah %, suhu kristalisasi semula menurun ke [UNK], dan suhu kristalisasi semula yang mengangkut besi daun daun yang terganggu sejuk adalah ~ [UNK]. Pada [UNK], ia perlu disimpan hangat selama jam, dibakar sepenuhnya pada [UNK] dan kemudian sejuk air.

Model & mdash& ldquo; Memotong aras alat & rdquo; Besi martensitis, besi yang tidak stainless awal yang sama dengan besi krom tinggi Brinell. Ia juga digunakan untuk alat bedah yang boleh dibuat sangat cerah. Model & mdash; Besi rusa ferritik untuk hiasan, seperti aksesori kereta. Kekuatan yang baik, tapi kekebalan suhu yang buruk dan kekebalan corrosion.


Cauquenes316 tabung kuasa dua baja tidak stainlessAnalisis trend dasar yang relevan



Dan besi stainless adalah molybdenum yang mengandungi besi stainless. Kandungan molybdenum besi stainless sedikit lebih tinggi daripada yang dari besi stainless. Sebab kandungan molybdenum dalam besi stainless, prestasi keseluruhan besi ini lebih baik daripada yang dari dan besi stainless. Dalam keadaan suhu tinggi, besi stainless mempunyai julat luas aplikasi. Besi stainless juga mempunyai resistensi korosion klorid yang baik, jadi ia biasanya digunakan dalam persekitaran laut.

Konsultasi dalam talianKerekatan tekanan (SCC) merujuk kepada kerekatan yang disebabkan oleh tindakan kombinasi tekanan tekanan tekanan (terutama tekanan tekanan) dan kerosakan besi yang tidak berduri austenitik Besi stainless austenitic cenderung untuk tekanan korosion dalam media korosif yang mengandungi ion klorid. Apabila kandungan Ni mencapai % - %, ia adalah perusahaan jangka panjang yang terlibat dalam plat steel stainless, coil steel stainless, tali steel stainless dan paip steel stainless. Selamat datang untuk berkonsultasi. Tenderasi tekanan korosion bagi besi stainless austenitic adalah sangat besar. Teruskan meningkatkan kandungan Ni kepada ~ %, dan cenderasi korosion tekanan secara perlahan-lahan menurun sehingga ia hilang.

Rancangan itu harus dilakukan menurut tanah, air, bahagian yang terbuka, keadaan muatan dan faktor lain dari lubang, yang harus kuat dan dapat dipercayai untuk mencegah runtuhan dan sokongan, dan tidak akan menghalangi penyebaran paip dan penytabilan paip.

Perlu memenuhi keperluan arkitek dan perancang struktur.

CauquenesMedan aplikasi: industri kimia, industri pembinaan.

Ada masa depan yang cerah untuk penggantian rumah untuk paip baja stainless diimport Sejak tahun -an, China telah memecahkan masalah mengurangi tebal dinding dan biaya; Nisbah diameter tinggi ke dinding dan ketepatan tinggi & rdquo; Masalah teknikal paip besi yang tidak stainless membuat paip besi yang tidak stainless dilaksanakan dan dikembangkan dengan cepat. Jika saluran paip boleh dilaksanakan sepenuhnya, beberapa rumah mempunyai kemampuan untuk menghasilkan dan mengembangkan lebih lanjut paip dan perlengkapan besi yang tidak stainless.

Laras nisbah unsur bentuk austenit kepada unsur bentuk ferrit dalam besi untuk membuatnya mempunyai struktur fasa dua austenit + ferrit, di mana ferrit mengandungi % - %. Struktur fasa dua ini tidak mudah untuk menghasilkan kerosakan antar-granular.