SitadBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatAsal ciri

masa pelepasan:2024-06-15 19:27:45 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:359

Petua teras:Sitad, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kua

tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

SitadPlatform mengangkat garpu gunting tetap adalah platform mengangkat hidraulik khusus yang digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza, serta mengangkat kereta antara lantai garaj tiga dimensi dan garaj. Platform mengangkat jenis garpu gunting tetap mempunyai struktur yang kuat, kapasitas pembawa muatan yang besar, pembangkit stabil, dan pemasangan dan penyelenggaran mudah. Ia adalah peralatan ekonomi dan praktik ideal untuk pembawa barang antara lantai rendah sebagai alternatif untuk lif.

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

LarvikBawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Peralatan bekalan ekonomi dan praktik yang ideal yang boleh menggantikan lif di lantai bawah. Lif kargo hidraulik mengatasi graviti terbatas lif biasa dan boleh berat sehingga puluhan ton hingga hampir ton barang. Penjagaan mudah dan selesa, dan pemasangan lebih selesa daripada tangga kargo biasa.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Dokumen kualitiPemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, double column four column), stable equipment operation, simple and reliable operation,SitadPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang,SitadJenis garpu gunting platform angkat bimbit, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak


SitadBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatAsal ciri



Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

rancanganPengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik,SitadPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: " Cross operation method; ": Bersihkan, ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusan

Platform penunggang aluminum keseluruhan dibuat dari profil aluminum kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, ia mempunyai keuntungan penampilan indah, saiz kecil berat ringan, pergerakan selesa struktur kompak, platform penunggang stabil, operasi selesa, keselamatan dan kepercayaan, menjadikan kerja ketinggian tinggi lebih selesa dan cepat. Ia boleh berjalan dengan cepat dan perlahan, dan boleh menyesuaikan kelajuan. Ia adalah peralatan kerja ketinggian tinggi ideal untuk produksi keselamatan syarikat modern. Self propelled aluminum alloy lifting platforms can be divided into single column aluminum alloy, three column and four column aluminum alloy. Lebih luas digunakan untuk operasi ketinggian tinggi dan penyelamatan di kilang, gudang automatik, lot parkir, fasilitas bandar, stesen, lapangan terbang, bioskop, dewan pameran, dermaga, bangunan, dekorasi, logistik, elektrik, transportasi, minyak, kimia hotel, tempat sukan, lombong industri, perusahaan, dll. Ia adalah pilihan untuk peralatan penyelamatan lukisan dan hiasan, menggantikan peralatan cahaya, peralatan elektrik, pembersihan dan penyelamatan, dan tujuan lain. Sistem angkat platform angkat dipandu oleh tekanan hidraulik, juga dikenali sebagai platform angkat hidraulik.

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

SitadUntuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.


Hak cipta dan notis:
1. SitadBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatAsal ciri yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat SitadBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatAsal ciri, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan SitadBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatAsal ciri adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian SitadBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatAsal ciri mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

EdDamazinmengesyorkanberita
EdDamazinBerita terkini