ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikMeningkatkan tahap pembuatan peralatan

  • masa pelepasan:2024-04-19 11:24:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:366
  • Penerangan pantas:

    Zdunskavora,Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakPastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan sela

Kandungan artikel

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

ZdunskavoraIkut langsung manual operasi lif, dan hanya operasi yang betul boleh memastikan operasi normal peralatan. Perbaikan jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif, dengan produk yang ditentukan lengkap dan jaminan kualiti

Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

BattaramullaKotak gerak pengurangan kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik,ZdunskavoraPemandu jenis kereta api luar platform angkat, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai


ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikMeningkatkan tahap pembuatan peralatan



Kotak gerak pengurangan kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Kapasiti muatan berat: bentuk plat perlindungan: ° Atau ° Sudut kerja roker konfigurasi boleh bertukar: ° Kaedah pemacu: pemacu unit kuasa hidraulik atau pemacu skru.

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.

asetPerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers and guide rails. If adjusted more carefully, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?


ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikMeningkatkan tahap pembuatan peralatan



Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Turun darurat: Jalankan operasi atau penggunaan penyelamatan tekanan manual dan pengaktifan sistem bateri darurat untuk melaksanakan jaringan keselamatan fungsi turun darurat.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

ZdunskavoraLift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop,ZdunskavoraPlatform penunggang jenis trek panduan, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah,ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


Maklumat produk lain
  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • CikupaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringJenis pilihan

    CikupaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringJenis pilihan

  • HalamanBingkai platform angkat hidraulikPengetahuan klasifikasi

    HalamanBingkai platform angkat hidraulikPengetahuan klasifikasi

  • HalamanRampa Lantai MudahStandard Kualiti

    HalamanRampa Lantai MudahStandard Kualiti

  • DusseldorfTekanan hidraulik paksi naik bimbitKomponen utama dan fungsinya

    DusseldorfTekanan hidraulik paksi naik bimbitKomponen utama dan fungsinya

  • DusseldorfPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHarga meningkat

    DusseldorfPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHarga meningkat

  • segera:Peringatan: Maklumat ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikMeningkatkan tahap pembuatan peralatan memberi anda ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikMeningkatkan tahap pembuatan peralatan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikMeningkatkan tahap pembuatan peralatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikMeningkatkan tahap pembuatan peralatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikMeningkatkan tahap pembuatan peralatan. ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikMeningkatkan tahap pembuatan peralatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZdunskavoraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikMeningkatkan tahap pembuatan peralatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!