ForliVilla Home ElevatorDi mana saya bekerja

  • masa pelepasan:2024-04-17 17:25:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:414
  • Penerangan pantas:

    Forli,Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-b

Kandungan artikel

Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Forli kemalangan lif sebahagian besar disebabkan oleh faktor manusia. dalam kehidupan harian beberapa penduduk sering beroperasi lif melanggar peraturan, yang mungkin menyebabkan berhenti tiba-tiba, dan bahkan cedera peribadi.

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

EnuguHigh transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Lift kelajuan rendah sering merujuk kepada lif dengan kelajuan di bawah m/s.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri,ForliPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatik,ForliPemulihan semula bimbit, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Berjanjilah dan berjanjilah.Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.


ForliVilla Home ElevatorDi mana saya bekerja



Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC, dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk anti-gangguan, selamat datang untuk bertanya

Pengurusan kualitiKeluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Cina telah menjadi pasar dunia utama untuk produksi dan konsumsi lif, dan perusahaan markah lif utama di dunia telah menetapkan kepemilikan tunggal atau perusahaan kongsi di China, berkhidmat sebagai pusat pabrik dan produksi dunia dalam industri lif. % lif global dihasilkan di China, dan % hingga % lif berada di pasar China.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

ForliKeukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?


Maklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat ForliVilla Home ElevatorDi mana saya bekerja memberi anda ForliVilla Home ElevatorDi mana saya bekerja oleh syarikat kami, perkhidmatan ForliVilla Home ElevatorDi mana saya bekerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ForliVilla Home ElevatorDi mana saya bekerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ForliVilla Home ElevatorDi mana saya bekerja. ForliVilla Home ElevatorDi mana saya bekerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ForliVilla Home ElevatorDi mana saya bekerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!