TarnufPlatform penangkapan panggung teaterPenjelasan pemeriksaan industri

  • masa pelepasan:2024-06-11 15:44:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:118
  • Penerangan pantas:

    Tarnuf,Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri,TarnufPlatform pen

Kandungan artikel

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri,TarnufPlatform penangkapan tahap, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

TarnufLif dengan/tanpa pemandu, jenis lif ini boleh mengubah sirkuitnya dan biasanya dijalankan oleh penumpang. Dalam kes aliran penumpang yang tinggi atau keperluan, ia diubah untuk dijalankan oleh pemandu.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

BataThe elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.


TarnufPlatform penangkapan panggung teaterPenjelasan pemeriksaan industri



[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

[UNK][UNK]—& mdash; Merasa&# quo; Slide&# quo Slide&#quo;, Ia mungkin disebabkan ilusi penumpang perasaan apabila mengambil lif; Slide&# quo& ldquo; Slide&#quo;, Sebenarnya, paparan lantai tiba-tiba berubah dari&#quo; “ Jadilah” “& rdquo; Buat penumpang salah percaya bahawa lif turun dua lantai langsung. Sebenarnya apabila lif gagal berfungsi dan terhempas, apabila lif gagal berfungsi jika ia berada dalam proses memulakan pemecut atau perlahan, dan terdapat ralat tertentu antara kedudukan sebenar dan paparan digital lantai, paparan lantai akan secara automatik menukar ke kedudukan sebenar selepas lif self-protection berhenti. Ini menyebabkan penumpang salah percaya bahawa lif tiba-tiba telah jatuh beberapa lantai. Lif rumah profesional, lif rumah villa, penghasil lif rumah, dan lif rumah kecil mempunyai ujian ketat, jaminan kualiti, dan aktiviti promosi sedang berlangsung. Sebenarnya, lif berhenti dalam jarak rem biasa dan tidak tergelincir.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

berapa banyakAda telefon api di dalam kereta lif api.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

Jika tali keselamatan di lif pecah, tentu saja, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh, tulang belakang dan jantung.


TarnufPlatform penangkapan panggung teaterPenjelasan pemeriksaan industri



Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Konsultasi terakhirKomponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Pada tahun , pemeriksaan, dan lesen lif di seluruh bandar. Pada tahun , sistem jurutera penyediaan lif telah diusulkan dan dilaksanakan. Pada bulan Februari , peraturan telah dibentuk untuk menguatkan pemeriksaan biasa lif, mencerminkan tekanan awal pada pengurusan keselamatan lif di China.

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik,TarnufLif rumah tangga kecil Villa, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

TarnufTiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.


EdinetMaklumat produk lain
  • CaltanissettaHarga lif bebas halangan menegakInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    CaltanissettaHarga lif bebas halangan menegakInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • PaksiWhat are the power transformersPrinsip kerja yang senang dikuasai

    PaksiWhat are the power transformersPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • LublinLift hidraulik 20 meterApa projeknya

    LublinLift hidraulik 20 meterApa projeknya

  • LublinJembatan naik HuangshiPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

    LublinJembatan naik HuangshiPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

  • EmmenJembatan naik bimbit hidraulikApakah peraturan survival industri

    EmmenJembatan naik bimbit hidraulikApakah peraturan survival industri

  • EmmenPlatform penangkapan hidraulik traktifAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti

    EmmenPlatform penangkapan hidraulik traktifAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti

  • EmmenHarga lif kecil rumah tanggaPetua mengenai operasi industri

    EmmenHarga lif kecil rumah tanggaPetua mengenai operasi industri

  • AkwatiaWhat is the price of 1000 KVA transformerLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebel

    AkwatiaWhat is the price of 1000 KVA transformerLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebel

  • segera:Peringatan: Maklumat TarnufPlatform penangkapan panggung teaterPenjelasan pemeriksaan industri memberi anda TarnufPlatform penangkapan panggung teaterPenjelasan pemeriksaan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan TarnufPlatform penangkapan panggung teaterPenjelasan pemeriksaan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TarnufPlatform penangkapan panggung teaterPenjelasan pemeriksaan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TarnufPlatform penangkapan panggung teaterPenjelasan pemeriksaan industri. TarnufPlatform penangkapan panggung teaterPenjelasan pemeriksaan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TarnufPlatform penangkapan panggung teaterPenjelasan pemeriksaan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!