PesakiPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingArah pengembangan karbon rendah

  • masa pelepasan:2024-06-11 15:50:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:494
  • Penerangan pantas:

    Pesaki,Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang m

Kandungan artikel

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

PesakiKapasiti muatan berat:

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi,PesakiPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter,PesakiPenangkapan platform bergerak sendiri, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

TijuanaPenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Kotak gerak pengurangan kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel


PesakiPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingArah pengembangan karbon rendah



Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Sama ada rawatan penuaan getaran telah mencapai keputusan boleh dihukum berdasarkan kaedah pengamatan lengkung parameter.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Standard eksekutifPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.


PesakiPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingArah pengembangan karbon rendah



Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Harga yang boleh diterimaKabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Konsep tradisional teknologi sebagai raja dalam industri angkat telah membawa banyak perusahaan platform angkat untuk berfokus terlalu banyak pada aspek teknik peralatan dan mengabaikan keperluan sebenar di pasar. Mereka buta nilai teknologi dan terputus dari pasar, yang juga sebabnya banyak perusahaan akan bangkrut.

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

PesakiAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Jika ada kerosakan semasa lif

PerugiaMaklumat produk lain
  • CaltanissettaHarga lif bebas halangan menegakInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    CaltanissettaHarga lif bebas halangan menegakInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • PaksiWhat are the power transformersPrinsip kerja yang senang dikuasai

    PaksiWhat are the power transformersPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • LublinLift hidraulik 20 meterApa projeknya

    LublinLift hidraulik 20 meterApa projeknya

  • LublinJembatan naik HuangshiPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

    LublinJembatan naik HuangshiPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

  • EmmenJembatan naik bimbit hidraulikApakah peraturan survival industri

    EmmenJembatan naik bimbit hidraulikApakah peraturan survival industri

  • EmmenPlatform penangkapan hidraulik traktifAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti

    EmmenPlatform penangkapan hidraulik traktifAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti

  • EmmenHarga lif kecil rumah tanggaPetua mengenai operasi industri

    EmmenHarga lif kecil rumah tanggaPetua mengenai operasi industri

  • AkwatiaWhat is the price of 1000 KVA transformerLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebel

    AkwatiaWhat is the price of 1000 KVA transformerLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebel

  • segera:Peringatan: Maklumat PesakiPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingArah pengembangan karbon rendah memberi anda PesakiPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingArah pengembangan karbon rendah oleh syarikat kami, perkhidmatan PesakiPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingArah pengembangan karbon rendah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PesakiPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingArah pengembangan karbon rendah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PesakiPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingArah pengembangan karbon rendah. PesakiPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingArah pengembangan karbon rendah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PesakiPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingArah pengembangan karbon rendah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!